8/2 კლასი.31.10.2023.
გაკვეთილის მიზანი:წინარე ცოდნის გააქტიურება,ნასწავლის შეჯამება ღირებულებათა კვალდაკვალ.
მეთოდი ინტერაქციული-გონებრივი იერიში.
მკვიდრი წარმოდგენები:ადამიანი,ღირსება,პირადი სივრცის პატივისცემა,ვაჟკაცობა,თანაგრძნობა,სიკეთე.
შემაჯამებელი დავალების ანალიზი
II სემესტრი
კლასი:მე-6(პირველი,მეორე)
საგანი: ქართული
ენა და ლიტერატურა
პედაგოგი: თამარ ღვინიანიძე
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების
თარიღი: 22.02/29.03/19.04
შემაჯამებელი სამუშაოს შესრულების ფორმა: წერითი
შემაჯამებელი
დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N |
შემაჯამებელი დავალების ნომერი |
შემაჯამებელი დავალების პირობა |
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლის შეფასებასაც ემსახურება
კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება |
1 |
|
რედაქტირება-კომპოზიტთა
მართლწერა |
ქართ.საბ.9,10
|
2 |
|
თხზულება:,,ლომი მონღოლი,ვაჟკა ცობის უბადლო მცოდნე“შოთა ნიშნიანიძის,,ქართველების გასაგონად“
მიხედვით/ცოტნე დადიანის გმირობა |
ქართ,საბ.1,2,6
|
3 |
|
ტესტური დავალება ღია და დახურული კითხვებით ენიდან და ლიტ.დან |
ქართ.საბ.1,4,7,9
|
4 |
|
ძმობა ს.ს ორბელიანის,,ორი ძმისა’ დ ა ხალხური ზღაპრის“ ორი
ძმის“მიხედვით |
ქართ.საბ.1,4,6,9
|
5 |
|
|
|
6 |
|
|
|
7 |
|
|
|
8 |
|
|
|
9 |
|
|
|
10 |
|
|
|
შემაჯამებელი
დავალების კრიტერიუმები
ქულა |
N1 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
N2 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
N3 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
N4 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
N5 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
1-2 ქულა |
|
|
|
|
|
3-4 ქულა |
შესასწორებალი
ტექსტი არ არის რედაქტირებული |
|
|
|
|
5 ქულა |
დაშვებულია8 შეცდომა |
ნაშრომო მხოლოდ ერთი
აბზაცია |
16 კითხვიდან მხოლოდ
5-ს გასცა სწორი პასუხი |
დავალება
არაადეკვატურად არის გაგებული |
|
6 ქულა |
დაშვებულია 6
შეცდომაზე მეტი |
ამბავი
არადამაჯერებელია |
16 კითხვიდან მხოლოდ
7-ს გასცა სწორი პასუხი |
მსჯელობა ორივე
ნაწარმოების მიხედვით ზერელეა,მსგავსება -განსხვავება არ არის გამოკვეთილი |
|
7 ქულა |
დაშვებულია4
შეცდომაზე მეტი |
ამბავი მოკლე და
შაბლონურია |
16 კითხვიდან მხოლოდ
9-10-ს გასცა სწორი პასუხი |
მსჯელობას შინაარსი
სჭარბობს,მსგაცსება-განსხვავება მეტ-ნაკლებად გამოკვეთილია |
|
8 ქულა |
დაშვებულია 3-4
სეცდომა |
თხრობა
საინტერესოა,მაგრამ აბზაცები არ არის დაცული |
16 კითხვიდან მხოლოდ
11-12-ს გასცა სწორი პასუხი |
დავალების პირობა
გაგებულ-გააზრებულია,თუმცა მსელობა ნაკლებადაა გამყარებული,მაგალითებით |
|
9 ქულა |
დაშვებულია 3
შეცდომა |
თხრობაში ჩართულია
დიალოგები,ამბავი საინტერესოდ ვითარდება |
16 კითხვიდან მხოლოდ
13-14-ს გასცა სწორი პასუხი |
მსჯელობა
დამაჯერებელია,გამყარებულია მაგალიებით,დაშვებულია რამდენიმე
მორფოლოგიურ-ორთოგრაფიული,სინტაქსური შეცდომა. |
|
10 ქულა |
დაშვებულია მხოლოდ 1-2 შეცდომა |
ჩანს
ფანტაზიის შემოქმედებითი უნარი,მონოლოგს დიალოგი ენაცვლება ,აბზაცემი და ენის ნორმები
დაცულია. |
16 კითხვიდან მხოლოდ
15-16-ს გასცა სწორი პასუხი |
მსჯელობა
დამაჯერებელია,გამყარებულია მაგალიებით,დაშვებულია რამდენიმე სტილისტური
ხარვეზი. |
|
* თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას
მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც აუციელებლად
უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების ანალიზის ფორმას
შემაჯამებელი
დავალების კრიტერიუმები
ქულა |
N6 დავალების
შეფასების კრიტერიუმები |
N7 დავალების
შეფასების კრიტერიუმები |
N8 დავალების
შეფასების კრიტერიუმები |
N9 დავალების
შეფასების კრიტერიუმები |
N10 დავალების
შეფასების კრიტერიუმები |
1-2 ქულა |
|
|
|
|
|
3-4 ქულა |
|
|
|
|
|
5 ქულა |
|
|
|
|
|
6 ქულა |
|
|
|
|
|
7 ქულა |
|
|
|
|
|
8 ქულა |
|
|
|
|
|
9 ქულა |
|
|
|
|
|
10 ქულა |
|
|
|
|
|
* თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას
მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც
აუციელებლად უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების ანალიზის ფორმას
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების
ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი მოსწავლეთა უმრავლესობა თავს კარგად ართმევს
დავალებას,ავლენენ შემოქმედებით უნარებს,სწორად იაზრებენ პირობას,ცდილობენ
დაიცვან მართლწერის წესები. ______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________
|
დასკვნა ---------მეტია სამუშაო თავისუფალი და
კრიტიკული უნარების გასავითარებლად.---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
შემაჯამებელი
დავალების ანალიზს დანართის სახით თან ერთვის მოსწავლეების
მიერ შესრულებული და მასწავლებლის მიერ შეფასებული შემაჯამებელი დავალების
რამდენიმე ნიმუში ან
შესრულებული შემაჯამებელი დავალების ამსახველი ვიზუალური მასალა.
|
პედაგოგის ხელმოწერა:_თ.ღვინიანიძე________________________________
II სემესტრი
კლასი:მე-6(პირველი,მეორე)
საგანი: ქართული
ენა და ლიტერატურა
პედაგოგი: თამარ ღვინიანიძე
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების
თარიღი: 22.02/29.03/19.04
შემაჯამებელი სამუშაოს შესრულების ფორმა: წერითი
შემაჯამებელი
დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N |
შემაჯამებელი დავალების ნომერი |
შემაჯამებელი დავალების პირობა |
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლის შეფასებასაც ემსახურება
კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება |
1 |
|
რედაქტირება-კომპოზიტთა
მართლწერა |
ქართ.საბ.9,10
|
2 |
|
თხზულება:,,ლომი მონღოლი,ვაჟკა ცობის უბადლო მცოდნე“შოთა ნიშნიანიძის,,ქართველების გასაგონად“
მიხედვით/ცოტნე დადიანის გმირობა |
ქართ,საბ.1,2,6
|
3 |
|
ტესტური დავალება ღია და დახურული კითხვებით ენიდან და ლიტ.დან |
ქართ.საბ.1,4,7,9
|
4 |
|
ძმობა ს.ს ორბელიანის,,ორი ძმისა’ დ ა ხალხური ზღაპრის“ ორი
ძმის“მიხედვით |
ქართ.საბ.1,4,6,9
|
5 |
|
|
|
6 |
|
|
|
7 |
|
|
|
8 |
|
|
|
9 |
|
|
|
10 |
|
|
|
შემაჯამებელი
დავალების კრიტერიუმები
ქულა |
N1 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
N2 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
N3 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
N4 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
N5 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
1-2 ქულა |
|
|
|
|
|
3-4 ქულა |
შესასწორებალი
ტექსტი არ არის რედაქტირებული |
|
|
|
|
5 ქულა |
დაშვებულია8 შეცდომა |
ნაშრომო მხოლოდ ერთი
აბზაცია |
16 კითხვიდან მხოლოდ
5-ს გასცა სწორი პასუხი |
დავალება
არაადეკვატურად არის გაგებული |
|
6 ქულა |
დაშვებულია 6
შეცდომაზე მეტი |
ამბავი
არადამაჯერებელია |
16 კითხვიდან მხოლოდ
7-ს გასცა სწორი პასუხი |
მსჯელობა ორივე
ნაწარმოების მიხედვით ზერელეა,მსგავსება -განსხვავება არ არის გამოკვეთილი |
|
7 ქულა |
დაშვებულია4
შეცდომაზე მეტი |
ამბავი მოკლე და
შაბლონურია |
16 კითხვიდან მხოლოდ
9-10-ს გასცა სწორი პასუხი |
მსჯელობას შინაარსი
სჭარბობს,მსგაცსება-განსხვავება მეტ-ნაკლებად გამოკვეთილია |
|
8 ქულა |
დაშვებულია 3-4
სეცდომა |
თხრობა
საინტერესოა,მაგრამ აბზაცები არ არის დაცული |
16 კითხვიდან მხოლოდ
11-12-ს გასცა სწორი პასუხი |
დავალების პირობა
გაგებულ-გააზრებულია,თუმცა მსელობა ნაკლებადაა გამყარებული,მაგალითებით |
|
9 ქულა |
დაშვებულია 3
შეცდომა |
თხრობაში ჩართულია
დიალოგები,ამბავი საინტერესოდ ვითარდება |
16 კითხვიდან მხოლოდ
13-14-ს გასცა სწორი პასუხი |
მსჯელობა
დამაჯერებელია,გამყარებულია მაგალიებით,დაშვებულია რამდენიმე
მორფოლოგიურ-ორთოგრაფიული,სინტაქსური შეცდომა. |
|
10 ქულა |
დაშვებულია მხოლოდ 1-2 შეცდომა |
ჩანს
ფანტაზიის შემოქმედებითი უნარი,მონოლოგს დიალოგი ენაცვლება ,აბზაცემი და ენის ნორმები
დაცულია. |
16 კითხვიდან მხოლოდ
15-16-ს გასცა სწორი პასუხი |
მსჯელობა
დამაჯერებელია,გამყარებულია მაგალიებით,დაშვებულია რამდენიმე სტილისტური
ხარვეზი. |
|
* თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას
მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც აუციელებლად
უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების ანალიზის ფორმას
შემაჯამებელი
დავალების კრიტერიუმები
ქულა |
N6 დავალების
შეფასების კრიტერიუმები |
N7 დავალების
შეფასების კრიტერიუმები |
N8 დავალების
შეფასების კრიტერიუმები |
N9 დავალების
შეფასების კრიტერიუმები |
N10 დავალების
შეფასების კრიტერიუმები |
1-2 ქულა |
|
|
|
|
|
3-4 ქულა |
|
|
|
|
|
5 ქულა |
|
|
|
|
|
6 ქულა |
|
|
|
|
|
7 ქულა |
|
|
|
|
|
8 ქულა |
|
|
|
|
|
9 ქულა |
|
|
|
|
|
10 ქულა |
|
|
|
|
|
* თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას
მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც
აუციელებლად უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების ანალიზის ფორმას
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების
ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი მოსწავლეთა უმრავლესობა თავს კარგად ართმევს
დავალებას,ავლენენ შემოქმედებით უნარებს,სწორად იაზრებენ პირობას,ცდილობენ
დაიცვან მართლწერის წესები. ______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________
|
დასკვნა ---------მეტია სამუშაო თავისუფალი და
კრიტიკული უნარების გასავითარებლად.---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
შემაჯამებელი
დავალების ანალიზს დანართის სახით თან ერთვის მოსწავლეების
მიერ შესრულებული და მასწავლებლის მიერ შეფასებული შემაჯამებელი დავალების
რამდენიმე ნიმუში ან
შესრულებული შემაჯამებელი დავალების ამსახველი ვიზუალური მასალა.
|
პედაგოგის ხელმოწერა:_თ.ღვინიანიძე________________________________
უკუკავშირი ნინი.წინა
ნინი,წინა
კომპლექსურთან შედარებით
გაუმჯობესებულია შენი
შედეგები,ადეკ
ვატურად გაქვს გააზრებული დავალებისა და და
იდეის არსი,ჩანს ემპათია პერსონაჟების
მიმართ,ჩასწვდი
მწერლის სათქმელს.
ყურადღება მიაქციე პუნქტუაციას,ემოციისა
და
მეტი დამაჯერებლობისთვის გამოიყე
ნე ცნობილი
გამონათქვამები,ამავე თე მაზე
უკვე ნასწავლი ნაწარმოებები და შენი ცხოვრებისეული გამოცდილება
დაუკავშირე ახალ მასა ლას,გაავლე
პარალელები. |
შეფასება სოლო ტაქსონომიის მიხედვით
მოსწავლეს კარგად აქვს გაგებულ- გააზრებული იდეის
არსი.მის ნაშრომში იდეები და კონცეფციები უკავშირდება ერთმანეთს(პერსონაჟები-სიცოცხლისმოყვარეობა-დანიშნულება-ადამიანის
პასუხისმგებლობა),გამოკვეთს მიზეზ-შედეგობრიობას,ხედავს ურთიერთმიმართებებს
საკითხთან დაკავშირებულ არსებით სტრუქტურულ ერთეულებს შორის.(მიმართებითი
დონე)
შემაჯამებელი დავალების ანალიზი
კლასი: მე-12
საგანი: ქართული
ენა და ლიტერატურა
პედაგოგი: თამარ ღვინიანიძე
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების
თარიღი: 18.10/8.11/9.12
შემაჯამებელი სამუშაოს შესრულების ფორმა: წერითი
შემაჯამებელი
დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N |
შემაჯამებელი დავალების ნომერი |
შემაჯამებელი დავალების პირობა |
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლის შეფასებასაც ემსახურება
კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება |
1 |
1. |
დ.კლდიაშვილი,,სამანიშვილის დედინაცვალი“ თხზულება ეპიზოდის მიხედვით |
იდეურ-მხატვრული ანალიზი
|
2 |
2. |
ტექსტის რედაქტირება |
ენის ნორმები,მართლწერა
|
3 |
3. |
ლიტერატურული ესე ,,უცხოობაში რაა სიამე“ნ.ლორთქიფანიძის,,შელოცვა
რადიოთი“მიხედვით |
პრობლემის გააზრება-გაანალი ზება;საკითხის აქტუალურობა დღეს
|
4 |
4. |
|
|
5 |
5. |
|
|
6 |
6. |
|
|
7 |
|
|
|
8 |
|
|
|
9 |
|
|
|
10 |
|
|
|
შემაჯამებელი
დავალების კრიტერიუმები
ქულა |
N1 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
N2 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
N3 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
N4 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
N5 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
1-2 ქულა |
|
|
|
|
|
3-4 ქულა |
|
|
|
|
|
5 ქულა |
ნაშრომი შინაარსია |
18-დან 2 შეცდომაა
გასწორებული |
თხზულების ნაწილის
შიონაარსია |
|
|
6 ქულა |
დიდწილად შინაარსია |
5 შეცდომაა
გასწორებული |
შეინიშნება
პრობლემიდან გადახვევა |
|
|
7 ქულა |
მსჯელობა არ არის
დასაბუთებული |
9 შეცდომაა
გასწორებული |
მსჯელიბა
სუსტია,განსაკუთრებიტ ესე ნაწილში |
|
|
8 ქულა |
მსჯელობა ძირითადად
არ არის გამყარებული მაგალითებით |
14 შეცდომაა
გასწორებული |
მსჯელომა ნაკლებადაა
გამყარებული მაგალითებით |
|
|
9 ქულა |
მსჯელობა მეტწილად
გამყარებულია მაგალითებით,დაცულია ენის ნორმები |
16 შეცდომაა
გასწორებული |
მსჯელომა
დამაჯერებელია,ნაკლებადაა მაგალითები ესეს ნაწილში |
|
|
10 ქულა |
წარმოჩსიღრმისეულად გააზრებულია მხატვრული სახე,მწერლის
სათქმელი,დაცულია ენის ნორმები |
17-18
შეცდომაა გასწორებული |
მ თხზულება სიღრმისეულადაა
გააზრებული და არგუმენტირებული
პრომლემის ჭრილში
დაცულია ენის ნოპრმები. |
|
|
* თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას
მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც აუციელებლად
უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების ანალიზის ფორმას
შემაჯამებელი
დავალების კრიტერიუმები
ქულა |
N6 დავალების
შეფასების კრიტერიუმები |
N7 დავალების
შეფასების კრიტერიუმები |
N8 დავალების
შეფასების კრიტერიუმები |
N9 დავალების
შეფასების კრიტერიუმები |
N10 დავალების
შეფასების კრიტერიუმები |
1-2 ქულა |
პედაგოგის ხელმოწერა:___თ.ღვინიანიძე
შემაჯამებელი დავალების ანალიზი
კლასი:მე-6(პირველი,მეორე)
საგანი: ქართული
ენა და ლიტერატურა
პედაგოგი: თამარ ღვინიანიძე
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების
თარიღი: 12.10/9.11/7.12.
შემაჯამებელი სამუშაოს შესრულების ფორმა: წერითი
შემაჯამებელი დავალების
პირობა და ესგ-ს შედეგები
N |
შემაჯამებელი დავალების ნომერი |
შემაჯამებელი დავალების პირობა |
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლის შეფასებასაც ემსახურება
კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება |
1 |
|
მოძღვრის დახასიათება ი.ჭავჭავაძის ,,გლახის ნაამბობის“ მიხედვით |
მხატვრული სახე
|
2 |
|
რედაქტირება |
რიცხვით სახელთა მართლწერა
|
3 |
|
ნაგაზის წინარე ცხოვრება ა.სულაკაურის,,ბიჭი და ძაღლის“მიხედვით |
მოთხრობის ეპიზოდის შექმნა
|
4 |
|
პედაგოგის ხელმოწერა:__________________________________
შემაჯამებელი
დავალების ანალიზი
კლასი: ____მე111__________
საგანი: _ქართული ენა და
ლიტერატურა_________________________________
პედაგოგი: თამარ ღვინიანიძე__________________________________
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: 15/10,2/11,26/11,10/12;4/02,18/03,29/04________________________________
შემაჯამებელი სამუშაოს შესრულების ფორმა: ___წერითი_______________________________
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N |
შემაჯამებელი
დავალების ნომერი |
შემაჯამებელი
დავალების პირობა |
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლის შეფასებასაც ემსახურება
კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება |
1 |
N-1 |
ა.ჭავჭავაძე
‘’გოგჩა’’ანალიზი/გრ.ორბელიანი ‘’თამარ მეფის სახე ბეთანიაში’’ანალიზი |
საბ2.საბ4.საბ1.საბ10.ტექსტის
გაგება-გააზრება.მხატვრული ანალიზი.მართლწერის ნორმების დაცვა.
|
2 |
N-2 |
დებატები
-მამათა და შვილთა,, ბრძოლა’’ |
საბ1.საბ7.საბ8.ტექსტის
გაგება-გააზრება..არგუმენტირებული მსჯელობა.
|
3 |
N-3 |
ნიკოლოზ
ბარათაშვილი’’მერანი’’ იდეური
ანალიზი |
საბ7.საბ8.საბ10.არგუმენტირებული
მსჯელობა.მაგალითებიტ გამყარება.ზოგადი განათლება.მართლწერის ნორმების დაცვა.
|
4 |
N-4 |
ესე-მხილება(კადნიერება
თუ გულშემატკივრობა) |
საბ7,საბ8,საბ9
|
|
|
მეორე სემესტრი |
|
|
N-1 |
დედაშვილობა-თხზულება
ი.ჭავჭავაძის,,ოთარაანთ
ქვრივის’’ მიხედვით. |
საბ1,საბ7,საბ9 |
7 |
N-2 |
დანაშაული
და სასჯელი-ანალიტიკური ესე’’გამზრდელის’’ მიხედვით |
საბ1,საბ2საბ7,საბ9 |
8 |
N-3 |
ვაჟა-ფშაველა,,ბახტრიონი’’,
,,სტუმარ-მასპინძელი’’-თხზულება კონკრეტული ეპიზოდის მიხედვით |
საბ1,საბ2,საბ8,საბ9 |
9 |
|
|
|
10 |
|
|
|
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა |
N1 დავალების შეფასების კრიტერიუმები |
N2 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
N3 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
N4 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
N5 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
1-2 ქულა |
არ არის შესრულებული |
არ ჩაერთო დებატებში |
არ არის შესრულებული |
ესე არ არის შესრულებულ;ი |
|
3-4 ქულა |
არაადეკვატურადაა პირობა
გაგებული |
მისი ჩართულობა
არადამაკმაყოფილებელია |
არაადეკვატურადაა პირობა
გაგებული |
არაადეკვატურად არის
გაგებული პირობა |
|
5 ქულა |
თხზულება ნაწილობრიბ
პასუხობს პირობას |
დავალევის პირობა
ნაწილობრივ გააზრებულია |
თხზულება ნაწილობრივ
პასუხობს დავალების პირობას |
მისი ჩართულობა მინიმალურია |
|
6 ქულა |
პერიფრაზია |
მსჯელობა ზოგადია |
მსჯელობა ზოგადია |
მსჯელობა არადამაჯერებელია |
|
7 ქულა |
მსჯელობა სუსტია არ
მოიხმობს ციტატებს |
მსჯელობა სუსტია.არ
იმოწმებს მაგალითებს |
მსჯელობა სუსტია.არგუმენტი
არადამაჯერებელი |
არგუმენტები სუსტია |
|
8 ქულა |
თხზულება
პასუხობსსათაურს.მოიხმობს ციტატებს.დაშვებულია5-6 გრამ.შეცდომა |
დავალების პირობა
ადეკვატურად არის გაგებული,ერთვება დებატებში |
მსჯელიბა ლოგიკურია.1-2
დამაჯერებელი არგუმენტია.დაშვებულია5-6 გრამ.შეცდომა |
მსჯელობს ლოგიკურად,
არგუმენტები გარკვეულ წილად გამყარებულია მაგალითებით |
|
9 ქულა |
კრიტიკულადაა
გაანალიზებული.დამოწმებულია ციტატებით.დაშვებულია3-4 გრამ.შეცდომა. |
კრიტიკულად
აანალიზებს.იმოწმებს მაგალითებს. |
მსჯელიბა
არგუმენტირებულია.გამყარებულია მაგალითებით.დაშვებულია 3-4 გრამ.შეცდომა. |
მსჯელობა სიღრმისეული და დამაჯერებელია. |
|
10 ქულა |
კრიტიკულადაა
გაანალიზებული.დამოწმებულია ციტატებით. დაშვებულია 1-2 გრამ.შეცდომა. |
არგუმენტირებულად
მსჯელობს,აქტიურად ერთვება დებატებში. |
მსჯელობა
არგუმენტირებულია. გამყარებულია მაგალითებით.დაშვებულია1-2 გრამ. შეცდომა. |
თეზისი
ადეკვატურად არის გაგებული,მსჯელობა არგუმენტირებული,მაგალითებით
გამყარებულ.დაშვებულია1-2 გრამატიკულოშეცდომა. |
|
* თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას
მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც აუციელებლად
უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების ანალიზის ფორმას
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა |
1 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
2 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
3 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
N4 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
N5დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
1-2 ქულა |
არ არის შესრულებული |
არ არის შესრულებული |
არ არის შესრულებული |
|
|
3-4 ქულა |
არაადეკვატურად არის პირობა
გაგებული |
არაადეკვატურად არის პირობა
გაგებული |
არაადეკვატურად არის პირობა
გაგებული |
|
|
5 ქულა |
თხზულება ნაწილობრიბ
პასუხობს პირობას |
თხზულება ნაწილობრიბ
პასუხობს პირობას |
თხზულება ნაწილობრიბ
პასუხობს პირობას |
|
|
6 ქულა |
პერიფრაზია |
შინაარსია |
შინაარსია |
|
|
7 ქულა |
მსჯელობა სუსტია არ
მოიხმობს ციტატებს |
მსჯელობა სუსტია არ
მოიხმობს ციტატებს |
მსჯელობა სუსტია არ
მოიხმობს ციტატებს |
|
|
8 ქულა |
თხზულება
პასუხობსსათაურს.მოიხმობს ციტატებს.დაშვებულია5-6 გრამ.შეცდომა |
თხზულება
პასუხობსსათაურს.მოიხმობს ციტატებს.დაშვებულია |
თხზულება
პასუხობსსათაურს.მოიხმობს ციტატებს.დაშვებულია |
|
|
9 ქულა |
კრიტიკულადაა
გაანალიზებული.დამოწმებულია ციტატებით.დაშვებულია3-4 გრამ.შეცდომა. |
კრიტიკულადაა
გაანალიზებული.დამოწმებულია ციტატებით.დაშვებულია3-4 გრამ.შეცდომა. |
კრიტიკულადაა
გაანალიზებული.დამოწმებულია ციტატებით.დაშვებულია3-4 გრამ.შეცდომა. |
|
|
10 ქულა |
კრიტიკულადაა
გაანალიზებული.დამოწმებულია ციტატებით. დაშვებულია 1-2 გრამ.შეცდომა. |
კრიტიკულადაა
გაანალიზებული.დამოწმებულია ციტატებით. დაშვებულია 1-2 გრამ.შეცდომა. |
კრიტიკულადაა
გაანალიზებული.დამოწმებულია ციტატებით. დაშვებულია 1-2 გრამ.შეცდომა. |
|
|
* თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას
მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც
აუციელებლად უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების ანალიზის ფორმას
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი __მე-111;
მოსწავლეებს_არ_უჭირთ_ტექსტის_გაგება_გააზრება,_ მხატვრული_ანალიზი._ავლენენ
ზოგად განათლებას,_მეტწილად_უშვებენ_სტილისტურ_ხარვეზებს._დებატებისას არ_უჭირთ
ერთმანეთის მოსმენა,_პასუხისმგებლობის_თანაბრად გადანაწილება,პატივს ცემენ
ერთმანეთის აზრს,ლექსიკა ვმწირია________________________________________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________
|
დასკვნა -------------მოსწავლეების-უმრავლესობა-ძლევს-სტანდარტით-გათვალისწინებულ-მოთხოვნებს.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
რეკომენდაცია
- რა არის
გასაუმჯობესებელი? - გაუმჯობესების გზები.
___მეტი_მუშაობაა_საჭირო_ლექსიკასა_და_სტილზე._მეტი_საკლასო_და_საშინაო_დავალება,_რომლებიც_ორიენტირებული_იქნება_ისეთი_უნარების_გამომუშავებაზე,_როგორებიცაა_თავისუფალი_,_არგუმენტირებული_მსჯელობა,_შეფასებათა_არაშაბლონურობა.____________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________
შემაჯამებელი
დავალების ანალიზს დანართის სახით თან ერთვის მოსწავლეების
მიერ შესრულებული და მასწავლებლის მიერ შეფასებული შემაჯამებელი დავალების
რამდენიმე ნიმუში ან
შესრულებული შემაჯამებელი დავალების ამსახველი ვიზუალური მასალა.
|
პედაგოგის ხელმოწერა:__თ._ღვინიანიძე_______________________________
შემაჯამებელი
დავალების ანალიზი
კლასი: ____მე111__________
საგანი: _ქართული ენა და
ლიტერატურა_________________________________
პედაგოგი: თამარ ღვინიანიძე__________________________________
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: 15/10,2/11,26/11,10/12;4/02,18/03,29/04________________________________
შემაჯამებელი სამუშაოს შესრულების ფორმა: ___წერითი_______________________________
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N |
შემაჯამებელი
დავალების ნომერი |
შემაჯამებელი
დავალების პირობა |
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლის შეფასებასაც ემსახურება
კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება |
1 |
N-1 |
ა.ჭავჭავაძე
‘’გოგჩა’’ანალიზი/გრ.ორბელიანი ‘’თამარ მეფის სახე ბეთანიაში’’ანალიზი |
საბ2.საბ4.საბ1.საბ10.ტექსტის
გაგება-გააზრება.მხატვრული ანალიზი.მართლწერის ნორმების დაცვა.
|
2 |
N-2 |
დებატები
-მამათა და შვილთა,, ბრძოლა’’ |
საბ1.საბ7.საბ8.ტექსტის
გაგება-გააზრება..არგუმენტირებული მსჯელობა.
|
3 |
N-3 |
ნიკოლოზ
ბარათაშვილი’’მერანი’’ იდეური
ანალიზი |
საბ7.საბ8.საბ10.არგუმენტირებული
მსჯელობა.მაგალითებიტ გამყარება.ზოგადი განათლება.მართლწერის ნორმების დაცვა.
|
4 |
N-4 |
ესე-მხილება(კადნიერება
თუ გულშემატკივრობა) |
საბ7,საბ8,საბ9
|
|
|
მეორე სემესტრი |
|
|
N-1 |
დედაშვილობა-თხზულება
ი.ჭავჭავაძის,,ოთარაანთ
ქვრივის’’ მიხედვით. |
საბ1,საბ7,საბ9 |
7 |
N-2 |
დანაშაული
და სასჯელი-ანალიტიკური ესე’’გამზრდელის’’ მიხედვით |
საბ1,საბ2საბ7,საბ9 |
8 |
N-3 |
ვაჟა-ფშაველა,,ბახტრიონი’’,
,,სტუმარ-მასპინძელი’’-თხზულება კონკრეტული ეპიზოდის მიხედვით |
საბ1,საბ2,საბ8,საბ9 |
9 |
|
|
|
10 |
|
|
|
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა |
N1 დავალების შეფასების კრიტერიუმები |
N2 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
N3 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
N4 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
N5 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
1-2 ქულა |
არ არის შესრულებული |
არ ჩაერთო დებატებში |
არ არის შესრულებული |
ესე არ არის შესრულებულ;ი |
|
3-4 ქულა |
არაადეკვატურადაა პირობა
გაგებული |
მისი ჩართულობა
არადამაკმაყოფილებელია |
არაადეკვატურადაა პირობა
გაგებული |
არაადეკვატურად არის
გაგებული პირობა |
|
5 ქულა |
თხზულება ნაწილობრიბ
პასუხობს პირობას |
დავალევის პირობა
ნაწილობრივ გააზრებულია |
თხზულება ნაწილობრივ
პასუხობს დავალების პირობას |
მისი ჩართულობა მინიმალურია |
|
6 ქულა |
პერიფრაზია |
მსჯელობა ზოგადია |
მსჯელობა ზოგადია |
მსჯელობა არადამაჯერებელია |
|
7 ქულა |
მსჯელობა სუსტია არ
მოიხმობს ციტატებს |
მსჯელობა სუსტია.არ
იმოწმებს მაგალითებს |
მსჯელობა სუსტია.არგუმენტი
არადამაჯერებელი |
არგუმენტები სუსტია |
|
8 ქულა |
თხზულება
პასუხობსსათაურს.მოიხმობს ციტატებს.დაშვებულია5-6 გრამ.შეცდომა |
დავალების პირობა
ადეკვატურად არის გაგებული,ერთვება დებატებში |
მსჯელიბა ლოგიკურია.1-2
დამაჯერებელი არგუმენტია.დაშვებულია5-6 გრამ.შეცდომა |
მსჯელობს ლოგიკურად,
არგუმენტები გარკვეულ წილად გამყარებულია მაგალითებით |
|
9 ქულა |
კრიტიკულადაა
გაანალიზებული.დამოწმებულია ციტატებით.დაშვებულია3-4 გრამ.შეცდომა. |
კრიტიკულად
აანალიზებს.იმოწმებს მაგალითებს. |
მსჯელიბა
არგუმენტირებულია.გამყარებულია მაგალითებით.დაშვებულია 3-4 გრამ.შეცდომა. |
მსჯელობა სიღრმისეული და დამაჯერებელია. |
|
10 ქულა |
კრიტიკულადაა
გაანალიზებული.დამოწმებულია ციტატებით. დაშვებულია 1-2 გრამ.შეცდომა. |
არგუმენტირებულად
მსჯელობს,აქტიურად ერთვება დებატებში. |
მსჯელობა
არგუმენტირებულია. გამყარებულია მაგალითებით.დაშვებულია1-2 გრამ. შეცდომა. |
თეზისი
ადეკვატურად არის გაგებული,მსჯელობა არგუმენტირებული,მაგალითებით
გამყარებულ.დაშვებულია1-2 გრამატიკულოშეცდომა. |
|
* თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას
მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც აუციელებლად
უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების ანალიზის ფორმას
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა |
1 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
2 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
3 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
N4 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
N5დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
1-2 ქულა |
არ არის შესრულებული |
არ არის შესრულებული |
არ არის შესრულებული |
|
|
3-4 ქულა |
არაადეკვატურად არის პირობა
გაგებული |
არაადეკვატურად არის პირობა
გაგებული |
არაადეკვატურად არის პირობა
გაგებული |
|
|
5 ქულა |
თხზულება ნაწილობრიბ
პასუხობს პირობას |
თხზულება ნაწილობრიბ
პასუხობს პირობას |
თხზულება ნაწილობრიბ
პასუხობს პირობას |
|
|
6 ქულა |
პერიფრაზია |
შინაარსია |
შინაარსია |
|
|
7 ქულა |
მსჯელობა სუსტია არ
მოიხმობს ციტატებს |
მსჯელობა სუსტია არ
მოიხმობს ციტატებს |
მსჯელობა სუსტია არ
მოიხმობს ციტატებს |
|
|
8 ქულა |
თხზულება
პასუხობსსათაურს.მოიხმობს ციტატებს.დაშვებულია5-6 გრამ.შეცდომა |
თხზულება
პასუხობსსათაურს.მოიხმობს ციტატებს.დაშვებულია |
თხზულება
პასუხობსსათაურს.მოიხმობს ციტატებს.დაშვებულია |
|
|
9 ქულა |
კრიტიკულადაა
გაანალიზებული.დამოწმებულია ციტატებით.დაშვებულია3-4 გრამ.შეცდომა. |
კრიტიკულადაა
გაანალიზებული.დამოწმებულია ციტატებით.დაშვებულია3-4 გრამ.შეცდომა. |
კრიტიკულადაა
გაანალიზებული.დამოწმებულია ციტატებით.დაშვებულია3-4 გრამ.შეცდომა. |
|
|
10 ქულა |
კრიტიკულადაა
გაანალიზებული.დამოწმებულია ციტატებით. დაშვებულია 1-2 გრამ.შეცდომა. |
კრიტიკულადაა
გაანალიზებული.დამოწმებულია ციტატებით. დაშვებულია 1-2 გრამ.შეცდომა. |
კრიტიკულადაა
გაანალიზებული.დამოწმებულია ციტატებით. დაშვებულია 1-2 გრამ.შეცდომა. |
|
|
* თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას
მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც
აუციელებლად უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების ანალიზის ფორმას
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი __მე-111;
მოსწავლეებს_არ_უჭირთ_ტექსტის_გაგება_გააზრება,_ მხატვრული_ანალიზი._ავლენენ
ზოგად განათლებას,_მეტწილად_უშვებენ_სტილისტურ_ხარვეზებს._დებატებისას არ_უჭირთ
ერთმანეთის მოსმენა,_პასუხისმგებლობის_თანაბრად გადანაწილება,პატივს ცემენ
ერთმანეთის აზრს,ლექსიკა ვმწირია________________________________________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________
|
დასკვნა -------------მოსწავლეების-უმრავლესობა-ძლევს-სტანდარტით-გათვალისწინებულ-მოთხოვნებს.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
რეკომენდაცია
- რა არის
გასაუმჯობესებელი? - გაუმჯობესების გზები.
___მეტი_მუშაობაა_საჭირო_ლექსიკასა_და_სტილზე._მეტი_საკლასო_და_საშინაო_დავალება,_რომლებიც_ორიენტირებული_იქნება_ისეთი_უნარების_გამომუშავებაზე,_როგორებიცაა_თავისუფალი_,_არგუმენტირებული_მსჯელობა,_შეფასებათა_არაშაბლონურობა.____________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________
შემაჯამებელი
დავალების ანალიზს დანართის სახით თან ერთვის მოსწავლეების
მიერ შესრულებული და მასწავლებლის მიერ შეფასებული შემაჯამებელი დავალების
რამდენიმე ნიმუში ან
შესრულებული შემაჯამებელი დავალების ამსახველი ვიზუალური მასალა.
|
პედაგოგის ხელმოწერა:__თ._ღვინიანიძე_______________________________
შემაჯამებელი
დავალების ანალიზი
კლასი: ____მე121_12დ_________
საგანი: _ქართული ენა და
ლიტერატურა_________________________________
პედაგოგი: თამარ ღვინიანიძე__________________________________
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: 15/10,2/11,26/11;8/02,18/03,29/04________________________________
შემაჯამებელი სამუშაოს შესრულების ფორმა: ___წერითი_______________________________
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N |
შემაჯამებელი
დავალების ნომერი |
შემაჯამებელი
დავალების პირობა |
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლის შეფასებასაც ემსახურება
კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება |
1 |
N-1 |
დავით
კლდიაშვილი,,სამანიშვილის დედინაცვალი’’თხზულება
შერჩეული ეპიზოდის მიხედვით |
საბ2.საბ4.საბ1.საბ10.ტექსტის
გაგება-გააზრება.მხატვრული ანალიზი.მართლწერის ნორმების დაცვა.
|
2 |
N-2 |
სიმბოლისტები-საყვარელი
ლექსის იდეურ-მხატვრული ანალიზი. |
საბ1.საბ7.საბ8.ტექსტის
გაგება-გააზრება..არგუმენტირებული მსჯელობა.
|
3 |
N-3 |
ნ.ლორთქიფანიძე
შელოცვა რადიოთი’’პერსონაჟის დახასიათება |
საბ7.საბ8.საბ10.არგუმენტირებული
მსჯელობა.მაგალითებიტ გამყარება.ზოგადი განათლება.მართლწერის ნორმების დაცვა.
|
4 |
N-4 |
|
საბ7,საბ8,საბ9
|
|
|
მეორე სემესტრი |
|
|
N-1 |
ესე-საჭირბოროტო
თემაზე |
საბ1,საბ7,საბ9 |
7 |
N-2 |
ჯემალ
ქარჩხაძის,,იგი’-თხზულება-იგის მხატვრული სახე |
საბ1,საბ2საბ7,საბ9 |
8 |
N-3 |
კ.გამსახურდია’’დიდოსტატის
მარჯვენა’’თხზულება მოცემული თავის მიხედვით |
საბ1,საბ2,საბ8,საბ9 |
9 |
|
|
|
10 |
|
|
|
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა |
N1 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
|
N2დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
N3დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
N5 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
1-2 ქულა |
არ არის შესრულებული |
|
არ არის შესრულებული |
ესე არ არის შესრულებულ;ი |
|
3-4 ქულა |
არაადეკვატურადაა პირობა
გაგებული |
|
არაადეკვატურადაა პირობა
გაგებული |
არაადეკვატურად არის
გაგებული პირობა |
|
5 ქულა |
თხზულება ნაწილობრიბ
პასუხობს პირობას |
|
თხზულება ნაწილობრივ
პასუხობს თეზის |
მისი ჩართულობა მინიმალურია |
|
6 ქულა |
პერიფრაზია |
|
მსჯელობა ზოგადია |
მსჯელობა არადამაჯერებელია |
|
7 ქულა |
მსჯელობა სუსტია არ
მოიხმობს ციტატებს |
|
მსჯელობა სუსტია.არგუმენტი
არადამაჯერებელი |
არგუმენტები სუსტია |
|
8 ქულა |
თხზულება
პასუხობსსათაურს.მოიხმობს ციტატებს.დაშვებულია5-6 გრამ.შეცდომა |
|
მსჯელიბა ლოგიკურია.1-2
დამაჯერებელი არგუმენტია.დაშვებულია5-6 გრამ.შეცდომა |
მსჯელობს ლოგიკურად,
არგუმენტები გარკვეულ წილად გამყარებულია მაგალითებით |
|
9 ქულა |
კრიტიკულადაა
გაანალიზებული.დამოწმებულია ციტატებით.დაშვებულია3-4 გრამ.შეცდომა. |
|
მსჯელიბა
არგუმენტირებულია.გამყარებულია მაგალითებით.დაშვებულია 3-4 გრამ.შეცდომა. |
მსჯელობა სიღრმისეული და დამაჯერებელია. |
|
10 ქულა |
კრიტიკულადაა
გაანალიზებული.დამოწმებულია ციტატებით. დაშვებულია 1-2 გრამ.შეცდომა. |
|
მსჯელობა
არგუმენტირებულია. გამყარებულია მაგალითებით.დაშვებულია1-2 გრამ. შეცდომა. |
თეზისი
ადეკვატურად არის გაგებული,მსჯელობა არგუმენტირებული,მაგალითებით
გამყარებულ.დაშვებულია1-2 გრამატიკულოშეცდომა. |
|
* თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას
მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც აუციელებლად
უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების ანალიზის ფორმას
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა |
1 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
2 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
3 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
N4 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
N5დავალების შეფასების
კრიტერიუმები |
1-2 ქულა |
არ არის შესრულებული |
არ არის შესრულებული |
არ არის შესრულებული |
|
|
3-4 ქულა |
არაადეკვატურად არის პირობა
გაგებული |
არაადეკვატურად არის პირობა
გაგებული |
არაადეკვატურად არის პირობა
გაგებული |
|
|
5 ქულა |
თხზულება ნაწილობრიბ
პასუხობს პირობას |
თხზულება ნაწილობრიბ
პასუხობს პირობას |
თხზულება ნაწილობრიბ
პასუხობს პირობას |
|
|
6 ქულა |
პერიფრაზია |
შინაარსია |
შინაარსია |
|
|
7 ქულა |
მსჯელობა სუსტია არ
მოიხმობს ციტატებს |
მსჯელობა სუსტია არ
მოიხმობს ციტატებს |
მსჯელობა სუსტია არ
მოიხმობს ციტატებს |
|
|
8 ქულა |
თხზულება
პასუხობსსათაურს.მოიხმობს ციტატებს.დაშვებულია5-6 გრამ.შეცდომა |
თხზულება
პასუხობსსათაურს.მოიხმობს ციტატებს.დაშვებულია |
თხზულება
პასუხობსსათაურს.მოიხმობს ციტატებს.დაშვებულია |
|
|
9 ქულა |
კრიტიკულადაა
გაანალიზებული.დამოწმებულია ციტატებით.დაშვებულია3-4 გრამ.შეცდომა. |
კრიტიკულადაა
გაანალიზებული.დამოწმებულია ციტატებით.დაშვებულია3-4 გრამ.შეცდომა. |
კრიტიკულადაა
გაანალიზებული.დამოწმებულია ციტატებით.დაშვებულია3-4 გრამ.შეცდომა. |
|
|
10 ქულა |
კრიტიკულადაა
გაანალიზებული.დამოწმებულია ციტატებით. დაშვებულია 1-2 გრამ.შეცდომა. |
კრიტიკულადაა
გაანალიზებული.დამოწმებულია ციტატებით. დაშვებულია 1-2 გრამ.შეცდომა. |
კრიტიკულადაა
გაანალიზებული.დამოწმებულია ციტატებით. დაშვებულია 1-2 გრამ.შეცდომა. |
|
|
* თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას
მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც
აუციელებლად უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების ანალიზის ფორმას
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი __მე-121__მე-12დ მოსწავლეებს_არ_უჭირთ_ტექსტის_გაგება_გააზრება,_
მხატვრული_ანალიზი._ავლენენ ზოგად განათლებას,_მეტწილად_უშვებენ_სტილისტურ
ხარვეზებს,ლექსიკა მწირია._______________________________________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________
|
დასკვნა -------------მოსწავლეების-უმრავლესობა-ძლევს-სტანდარტით-გათვალისწინებულ-მოთხოვნებს.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
რეკომენდაცია
- რა არის
გასაუმჯობესებელი? - გაუმჯობესების გზები.
___მეტი_მუშაობაა_საჭირო_ლექსიკასა_და_სტილზე._მეტი_საკლასო_და_საშინაო_დავალება,_რომლებიც_ორიენტირებული_იქნება_ისეთი_უნარების_გამომუშავებაზე,_როგორებიცაა_თავისუფალი_,_არგუმენტირებული_მსჯელობა,_შეფასებათა_არაშაბლონურობა.____________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________
შემაჯამებელი
დავალების ანალიზს დანართის სახით თან ერთვის მოსწავლეების
მიერ შესრულებული და მასწავლებლის მიერ შეფასებული შემაჯამებელი დავალების
რამდენიმე ნიმუში ან
შესრულებული შემაჯამებელი დავალების ამსახველი ვიზუალური მასალა.
|
პედაგოგის ხელმოწერა:__თ._ღვინიანიძე_______________________________
N
|
შემაჯამებელი დავალების ნომერი
|
შემაჯამებელი დავალების პირობა
|
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლის შეფასებასაც ემსახურება
კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება
|
1
|
N-1
|
ა.ჭავჭავაძე ‘’გოგჩა’’ანალიზი/გრ.ორბელიანი
‘’თამარ მეფის სახე ბეთანიაში
|
საბ2.საბ4.საბ1.საბ10.ტექსტის
გაგება-გააზრება.მხატვრული ანალიზი.მართლწერის ნორმების დაცვა.
|
2
|
N-2
|
ნ.ბარათაშვილი’’მერანი’’/’’სულო ბოროტო’’ ანალიზი
|
საბ1.საბ2.საბ4.საბ10.ტექსტის გაგება-გააზრება.მხატვრული
ანალიზი.მართლწერის ნორმების დაცვა.
|
3
|
N-3
|
ესე; ცარიელი მშვიდობა არ არსებობს,მშვიდობა
ყველაფერია და ყველაფერი რაც მის შესანარჩუნებლადაა საჭირო,გამართლებულია.
|
საბ7.საბ8.საბ10.არგუმენტირებული
მსჯელობა.მაგალითებიტ გამყარება.ზოგადი განათლება.მართლწარის ნორმების დაცვა.
|
4
|
N-4
|
თათქარიძეობა ი.ჭავჭავაძის
‘’კაცია-ადამიანის?!’’მიხედვით.
|
გუნდური მუშაობა.თანამშრომლობა.პრობლემის არსი.
|
5
|
|||
6
|
|||
7
|
|||
8
|
|||
9
|
|||
10
|
ქულა
|
N1 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები
|
N2 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები
|
N3 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები
|
N4 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები
|
N5 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები
|
1-2 ქულა
|
არ არის შესრულებული
|
არ არის
შესრულებული
|
არ არის
შესრულებული
|
არ
ჩაერთო გუნდური მუშაობისას
|
|
3-4 ქულა
|
არაადეკვატურადაა
პირობა გაგებული
|
არაადეკვატურადააპირობა
გაგებული
|
არაადეკვატურადაა
პირობა გაგებული
|
მისი
ჩართულობა არადამაკმაყოფილებელია
|
|
5 ქულა
|
თხზულება
ნაწილობრიბ პასუხობს პირობას
|
თხზულება
ნაწილობრიბ პასუხობს პირობას
|
ესე
ნაწილობრივ პასუხობს თეზის
|
მისი
ჩართულობა მინიმალურია
|
|
6 ქულა
|
პერიფრაზია
|
პერიფრაზია
|
მსჯელობა
ზოგადია
|
||
7 ქულა
|
მსჯელობა
სუსტია არ მოიხმობს ციტატებს
|
მსჯელობა
სუსტია.არ მოიხმობს ციტატებს
|
მსჯელობა
სუსტია.არგუმენტი არადამაჯერებელი
|
||
8 ქულა
|
თხზულება
პასუხობსსათაურს.მოიხმობს ციტატებს.დაშვებულია5-6 გრამ.შეცდომა
|
თხზულება
პასუხობს სათაურს.მოიხმობს ციტატებს. დაშვებულია5-6 გრამ.შეცდომა
|
მსჯელიბა
ლოგიკურია.1-2 დამაჯერებელი არგუმენტია.დაშვებულია5-6 გრამ.შეცდომა
|
ჩართული
იყო გუნდურ მუშაობაში
|
|
9 ქულა
|
კრიტიკულადაა
გაანალიზებული.დამოწმებულია ციტატებით.დაშვებულია3-4 გრამ.შეცდომა.
|
კრიტიკულადაა
გაანალიზებული.დამოწმებულია ციტატებით. დაშვებულია 3-4 გრამ.შეცდომა.
|
მსჯელიბა
არგუმენტირებულია.გამყარებულია მაგალითებით.დაშვებულია 3-4 გრამ.შეცდომა.
|
გუნდური
მუშაობისას მისი წილი დიდია
|
|
10 ქულა
|
კრიტიკულადაა გაანალიზებული.დამოწმებულია
ციტატებით. დაშვებულია 1-2 გრამ.შეცდომა.
|
კრიტიკულადაა გაანალიზებული. დამოწმებულია
ციტატებით.დაშვებულია1-2 გრამ.შეცდომა.
|
მსჯელობა არგუმენტირებულია. გამყარებულია
მაგალითებით.დაშვებულია1-2 გრამ. შეცდომა.
|
ლიდერი.წარმდგენი.
|
მიღებული
შედეგების ანალიზი
__მე-111;
მოსწავლეებს_არ_უჭირთ_ტექსტის_გაგება_გააზრება,_ მხატვრული_ანალიზი._ავლენენ
ზოგად განათლებას,_მეტწილად_უშვებენ_სტილისტურ_ხარვეზებს._გუნდური_მუშაობისას_უჭირთ_პასუხისმგებლობის_თანაბრად_გადანაწილება._____________________________________________________________
__მე__112
მოსწავლეებს_არ_უჭირთ ტექსტის_გაგება,_მაგრამ_უმრავლესობას_უჭირს_გააზრება._შეფასება_შაბლინურია_გუნდური_მუშაობისას
ყველა ვერ_იცავს_თანამშრომლობის_პრინციპს._ლექსიკური_მარაგი_მწირია.________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
|
დასკვნა
-------------მოსწავლეების-უმრავლესობა-ძლევს-სტანდარტით-გათვალისწინებულ-მოთხოვნებს.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
რეკომენდაცია
- რა არის
გასაუმჯობესებელი?
- გაუმჯობესების გზები.
___მეტი_მუშაობაა_საჭირო_ლექსიკასა_და_სტილზე._მეტი_საკლასო_და_საშინაო_დავალება,_რომლებიც_ორიენტირებული_იქნება_ისეთი_უნარების_გამომუშავებაზე,_როგორებიცაა_თავისუფალი_,_არგუმენტირებული_მსჯელობა,_შეფასებათა_არაშაბლონურობა.____________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
შემაჯამებელი დავალების ანალიზს დანართის სახით თან ერთვის მოსწავლეების მიერ შესრულებული
და მასწავლებლის მიერ შეფასებული შემაჯამებელი დავალების რამდენიმე ნიმუში ან შესრულებული შემაჯამებელი
დავალების ამსახველი ვიზუალური მასალა.
|
N
|
შემაჯამებელი დავალების ნომერი
|
შემაჯამებელი დავალების პირობა
|
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლის შეფასებასაც ემსახურება
კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება
|
1
|
N-1
|
ა.ჭავჭავაძე ‘’გოგჩა’’ანალიზი/გრ.ორბელიანი
‘’თამარ მეფის სახე ბეთანიაში
|
საბ2.საბ4.საბ1.საბ10.ტექსტის
გაგება-გააზრება.მხატვრული ანალიზი.მართლწერის ნორმების დაცვა.
|
2
|
N-2
|
ნ.ბარათაშვილი’’მერანი’’/’’სულო ბოროტო’’ ანალიზი
|
საბ1.საბ2.საბ4.საბ10.ტექსტის გაგება-გააზრება.მხატვრული
ანალიზი.მართლწერის ნორმების დაცვა.
|
3
|
N-3
|
ესე; ცარიელი მშვიდობა არ არსებობს,მშვიდობა
ყველაფერია და ყველაფერი რაც მის შესანარჩუნებლადაა საჭირო,გამართლებულია.
|
საბ7.საბ8.საბ10.არგუმენტირებული
მსჯელობა.მაგალითებიტ გამყარება.ზოგადი განათლება.მართლწარის ნორმების დაცვა.
|
4
|
N-4
|
თათქარიძეობა ი.ჭავჭავაძის
‘’კაცია-ადამიანის?!’’მიხედვით.
|
გუნდური მუშაობა.თანამშრომლობა.პრობლემის არსი.
|
5
|
|
|
|
6
|
|
|
|
7
|
|
|
|
8
|
|
|
|
9
|
|
|
|
10
|
|
|
|
ქულა
|
N1 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები
|
N2 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები
|
N3 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები
|
N4 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები
|
N5 დავალების შეფასების
კრიტერიუმები
|
1-2 ქულა
|
არ არის შესრულებული
|
არ არის
შესრულებული
|
არ არის
შესრულებული
|
არ
ჩაერთო გუნდური მუშაობისას
|
|
3-4 ქულა
|
არაადეკვატურადაა
პირობა გაგებული
|
არაადეკვატურადააპირობა
გაგებული
|
არაადეკვატურადაა
პირობა გაგებული
|
მისი
ჩართულობა არადამაკმაყოფილებელია
|
|
5 ქულა
|
თხზულება
ნაწილობრიბ პასუხობს პირობას
|
თხზულება
ნაწილობრიბ პასუხობს პირობას
|
ესე
ნაწილობრივ პასუხობს თეზის
|
მისი
ჩართულობა მინიმალურია
|
|
6 ქულა
|
პერიფრაზია
|
პერიფრაზია
|
მსჯელობა
ზოგადია
|
|
|
7 ქულა
|
მსჯელობა
სუსტია არ მოიხმობს ციტატებს
|
მსჯელობა
სუსტია.არ მოიხმობს ციტატებს
|
მსჯელობა
სუსტია.არგუმენტი არადამაჯერებელი
|
|
|
8 ქულა
|
თხზულება
პასუხობსსათაურს.მოიხმობს ციტატებს.დაშვებულია5-6 გრამ.შეცდომა
|
თხზულება
პასუხობს სათაურს.მოიხმობს ციტატებს. დაშვებულია5-6 გრამ.შეცდომა
|
მსჯელიბა
ლოგიკურია.1-2 დამაჯერებელი არგუმენტია.დაშვებულია5-6 გრამ.შეცდომა
|
ჩართული
იყო გუნდურ მუშაობაში
|
|
9 ქულა
|
კრიტიკულადაა
გაანალიზებული.დამოწმებულია ციტატებით.დაშვებულია3-4 გრამ.შეცდომა.
|
კრიტიკულადაა
გაანალიზებული.დამოწმებულია ციტატებით. დაშვებულია 3-4 გრამ.შეცდომა.
|
მსჯელიბა
არგუმენტირებულია.გამყარებულია მაგალითებით.დაშვებულია 3-4 გრამ.შეცდომა.
|
გუნდური
მუშაობისას მისი წილი დიდია
|
|
10 ქულა
|
კრიტიკულადაა გაანალიზებული.დამოწმებულია
ციტატებით. დაშვებულია 1-2 გრამ.შეცდომა.
|
კრიტიკულადაა გაანალიზებული. დამოწმებულია
ციტატებით.დაშვებულია1-2 გრამ.შეცდომა.
|
მსჯელობა არგუმენტირებულია. გამყარებულია
მაგალითებით.დაშვებულია1-2 გრამ. შეცდომა.
|
ლიდერი.წარმდგენი.
|
|
მიღებული
შედეგების ანალიზი
__მე-111;
მოსწავლეებს_არ_უჭირთ_ტექსტის_გაგება_გააზრება,_ მხატვრული_ანალიზი._ავლენენ
ზოგად განათლებას,_მეტწილად_უშვებენ_სტილისტურ_ხარვეზებს._გუნდური_მუშაობისას_უჭირთ_პასუხისმგებლობის_თანაბრად_გადანაწილება._____________________________________________________________
__მე__112
მოსწავლეებს_არ_უჭირთ ტექსტის_გაგება,_მაგრამ_უმრავლესობას_უჭირს_გააზრება._შეფასება_შაბლინურია_გუნდური_მუშაობისას
ყველა ვერ_იცავს_თანამშრომლობის_პრინციპს._ლექსიკური_მარაგი_მწირია.________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
|
დასკვნა
-------------მოსწავლეების-უმრავლესობა-ძლევს-სტანდარტით-გათვალისწინებულ-მოთხოვნებს.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
რეკომენდაცია
- რა არის
გასაუმჯობესებელი?
- გაუმჯობესების გზები.
___მეტი_მუშაობაა_საჭირო_ლექსიკასა_და_სტილზე._მეტი_საკლასო_და_საშინაო_დავალება,_რომლებიც_ორიენტირებული_იქნება_ისეთი_უნარების_გამომუშავებაზე,_როგორებიცაა_თავისუფალი_,_არგუმენტირებული_მსჯელობა,_შეფასებათა_არაშაბლონურობა.____________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
შემაჯამებელი დავალების ანალიზს დანართის სახით თან ერთვის მოსწავლეების მიერ შესრულებული
და მასწავლებლის მიერ შეფასებული შემაჯამებელი დავალების რამდენიმე ნიმუში ან შესრულებული შემაჯამებელი
დავალების ამსახველი ვიზუალური მასალა.
|
No comments:
Post a Comment