ირმა ნიჟარაძე




შემაჯამებელი დავალების ანალიზი

კლასი: ________XI________ 

საგანი:    ქართული ენა და ლიტერატურა  

პედაგოგი:  ირმა ნიჟარაძე

შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: __________________________________   

შემაჯამებელი სამუშაოს  შესრულების ფორმა:  წერითი  

 

შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები

N

შემაჯამებელი დავალების ნომერი

შემაჯამებელი დავალების პირობა

საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლის შეფასებასაც ემსახურება  კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება

1

 

 

დანაშაული და სასჯელი აკაკი წერეთლის პოემაში ,,გამზრდელი“

 

 

ქართ.          ქართ. X.I 7. მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი, კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია. 

ქართ. X.I 16. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება

 

2

 

 

თემისა და პიროვნების ურთიერთობა ვაჟა-ფშაველას პოემაში ,,სტუმარ-მასპინძელი“

 

 

ქართ.          ქართ. XI. 7. მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი, კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია. 

ქართ. XI. 6. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება

 

 

 

 

3

 

,,კაი ყმა“ ვაჟა-ფშაველას შემოქმედებაში. (შესწავლილი ნაწარმოებების მიხედვით)

 

 

ქართ. XI. 11. მოსწავლეს შეუძლია დაწეროს თხზულება სხვადასხვა მიზნით და სხვადასხვა აუდიტორიისათვის.

 

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

6

 

 

 

7

 

 

 

XI.

           

 

8

 

 

 

9

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები

ქულა

N1 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N2 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N3 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N4 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N5 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

1-2 ქულა

არ არის შესრულებული

არ ჩაერთო დებატებში

 

                                          

არ არის შესრულებული

ესე არ არის შესრულებულ;ი

 

 

 

 

3-4 ქულა

არაადეკვატურადაა პირობა გაგებული

 

მისი ჩართულობა არადამაკმაყოფილებელია

არაადეკვატურადაა პირობა გაგებული

არაადეკვატურად არის გაგებული პირობა

 

 

5 ქულა

თხზულება ნაწილობრიბ პასუხობს პირობას

 

დავალევის პირობა ნაწილობრივ

გაარებულია

თხზულება ნაწილობრივ პასუხობს დავალების პირობას

მისი ჩართულობა მინიმალურია

 

 

 

 

6 ქულა

პერიფრაზია

 

მსჯელობა ზოგადია

მსჯელობა ზოგადია

მსჯელობა არადამაჯერებელია

 

 

 

 

7 ქულა

 

მსჯელობა სუსტია არ მოიხმობს ციტატებს

მსჯელობა სუსტია.არ იმოწმებს მაგალითებს

მსჯელობა სუსტია.არგუმენტი არადამაჯერებელი

არგუმენტები სუსტია

 

 

 

 

8 ქულა

თხზულება პასუხობსსათაურს.მოიხმობს ციტატებს.დაშვებულია5-6 გრამ.შეცდომა

 

დავალების პირობა ადეკვატურად არის გაგებული,ერთვება დებატებში

მსჯელიბა ლოგიკურია.1-2 დამაჯერებელი არგუმენტია.დაშვებულია5-6 გრამ.შეცდომა

მსჯელობს ლოგიკურად, არგუმენტები გარკვეულ წილად გამყარებულია მაგალითებით

 

 

 

 

9 ქულა

კრიტიკულადაა გაანალიზებული.დამოწმებულია ციტატებით.დაშვებულია3-4 გრამ.შეცდომა.

 

კრიტიკულად აანალიზებს.იმოწმებს მაგალითებს.

მსჯელიბა არგუმენტირებულია.გამყარებულია მაგალითებით.დაშვებულია 3-4 გრამ.შეცდომა.

მსჯელობა სიღრმისეული

და დამაჯერებელია.

 

 

 

 

10 ქულა

კრიტიკულადაა გაანალიზებული.დამოწმებულია ციტატებით. დაშვებულია 1-2 გრამ.შეცდომა.

არგუმენტირებულად მსჯელობს,აქტიურად ერთვება დებატებში.

მსჯელობა არგუმენტირებულია. გამყარებულია მაგალითებით.დაშვებულია1-2 გრამ. შეცდომა.

თეზისი ადეკვატურად არის გაგებული,მსჯელობა არგუმენტირებული,მაგალითებით გამყარებულ.დაშვებულია1-2 გრამატიკულოშეცდომა.

 

 

 

 

    შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი

მიღებული შედეგების ანალიზი

მოსწავლეთა უმეტესობას შეუძლია მხატვრული ნაწარმოების წერილობით  გაანალიზება ; განსაზღვრავენ ნაწარმოების თემასა და იდეას;  მსჯელობენ , როგორ გამოიხატება ავტორის პოზიცია ნაწარმოებში;  მსჯელობენ, რამდენად აქტუალურია ნაწარმოებებში წარმოჩენილი  პრობლემები თანამედროვე საზოგადოებაში.

 

დასკვნა:  შემაჯამებელი დავალებები მიმაჩნია დამაკმაყოფილებლად

 

რეკომენდაცია

- რა არის გასაუმჯობესებელი?

- გაუმჯობესების გზები.

 

_______

გასაუმჯობესებელია გრამატიკული ნორმების დაცვა; ყურადღება მიექცეს, რომ აღარ განმეორდეს წინა დავალებაში დაშვებული შეცდომები;  სტილისტური, სინტაქსური და პუნქტუაციური ხარვეზების  გააზრება- გასწორება.

 

 

 

შემაჯმებელი დავალების  ანალიზს დანართის სახით თან ერთვის მოსწავლეების მიერ შესრულებული და მასწავლებლის მიერ შეფასებული შემაჯამებელი დავალების რამდენიმე ნიმუში ან შესრულებული შემაჯამებელი დავალების ამსახველი ვიზუალური მასალა.

 

https://emis188-my.sharepoint.com/:b:/g/personal/chivadze_mariami_students_gov_ge/EXikys0UK_BOiguuGibQWY4BQZLlxbho2AjWYnr_5swOcQ?e=0ugd1m

https://emis188-my.sharepoint.com/:w:/g/personal/javakhadze_vika_students_gov_ge/EaKKV6O8Ps5EkZlvHxIeY5kBUpbDX6IHxjLCl1sV5GTQ8g

https://emis188-my.sharepoint.com/:w:/g/personal/liklikadze_nutsiko_students_gov_ge/ERzD4SFFN15EkSYtlymPn_YBu90B593U394uvh-4HZQ0YQ?e=0G95fP

 

 

პედაგოგის ხელმოწერა:  ირმა ნიჟარაძე

 


შემაჯამებელი დავალების ანალიზი

კლასი: ____მე-7  ბ კლასი_________ 

საგანი: _ქართული ენა და ლიტერატურა_________________________________   

პედაგოგი: ირმა ნიჟარაძე_________________________________   

შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: _______________________________   

შემაჯამებელი სამუშაოს  შესრულების ფორმა:  ___წერითი_______________________________   

 

შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები

N

შემაჯამებელი დავალების ნომერი

შემაჯამებელი დავალების პირობა

საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლის შეფასებასაც ემსახურება  კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება

1

N-1

ვაჟა-ფშაველა; ხმელი წიფელი გუშინ, დღეს, ხვალ (ტექსტზე მუშაობა)

საბ2.საბ4.საბ1.საბ10.ტექსტის გაგება-გააზრება.მხატვრული ანალიზი.მართლწერის ნორმების დაცვა.

 

2

N-2

შეცვალე ჟანრი: ილია ჭავჭავაძე ,,კაცია-ადამიანი?!“ დასურათება, კომიქსის შექმნა

ქართ.საბ.1ტექსტში მოცემული ფაქტობრივი და კონცეპტუალური ინფორმაციის ამოცნობა-გააზრება;

 

 

3

N-3

აკაკი წერეთელი ,,თორნიკე ერისთავის მხედართმთავრობის ამბავი“ ტექსტზე მუშაობა

საბ7.საბ8.საბ10.არგუმენტირებული მსჯელობა.მაგალითებიტ გამყარება.ზოგადი განათლება.მართლწერის ნორმების დაცვა.

 

 

 

შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები

ქულა

N1 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N2 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N3 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N4 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N5 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

1-2 ქულა

არ არის შესრულებული

არ ჩაერთო დებატებში

 

                                          

არ არის შესრულებული

ესე არ არის შესრულებულ;ი

 

 

 

 

3-4 ქულა

არაადეკვატურადაა პირობა გაგებული

 

მისი ჩართულობა არადამაკმაყოფილებელია

არაადეკვატურადაა პირობა გაგებული

არაადეკვატურად არის გაგებული პირობა

 

 

5 ქულა

თხზულება ნაწილობრიბ პასუხობს პირობას

 

დავალევის პირობა ნაწილობრივ

გაარებულია

თხზულება ნაწილობრივ პასუხობს დავალების პირობას

მისი ჩართულობა მინიმალურია

 

 

 

 

6 ქულა

პერიფრაზია

 

მსჯელობა ზოგადია

მსჯელობა ზოგადია

მსჯელობა არადამაჯერებელია

 

 

 

 

7 ქულა

 

მსჯელობა სუსტია არ მოიხმობს ციტატებს

მსჯელობა სუსტია.არ იმოწმებს მაგალითებს

მსჯელობა სუსტია.არგუმენტი არადამაჯერებელი

არგუმენტები სუსტია

 

 

 

 

8 ქულა

თხზულება პასუხობსსათაურს.მოიხმობს ციტატებს.დაშვებულია5-6 გრამ.შეცდომა

 

დავალების პირობა ადეკვატურად არის გაგებული,ერთვება დებატებში

მსჯელიბა ლოგიკურია.1-2 დამაჯერებელი არგუმენტია.დაშვებულია5-6 გრამ.შეცდომა

მსჯელობს ლოგიკურად, არგუმენტები გარკვეულ წილად გამყარებულია მაგალითებით

 

 

 

 

9 ქულა

კრიტიკულადაა გაანალიზებული.დამოწმებულია ციტატებით.დაშვებულია3-4 გრამ.შეცდომა.

 

კრიტიკულად აანალიზებს.იმოწმებს მაგალითებს.

მსჯელიბა არგუმენტირებულია.გამყარებულია მაგალითებით.დაშვებულია 3-4 გრამ.შეცდომა.

მსჯელობა სიღრმისეული

და დამაჯერებელია.

 

 

 

 

10 ქულა

კრიტიკულადაა გაანალიზებული.დამოწმებულია ციტატებით. დაშვებულია 1-2 გრამ.შეცდომა.

არგუმენტირებულად მსჯელობს,აქტიურად ერთვება დებატებში.

მსჯელობა არგუმენტირებულია. გამყარებულია მაგალითებით.დაშვებულია1-2 გრამ. შეცდომა.

თეზისი ადეკვატურად არის გაგებული,მსჯელობა არგუმენტირებული,მაგალითებით გამყარებულ.დაშვებულია1-2 გრამატიკულოშეცდომა.

 

 

 

 

 

 

 

 

            შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი

მიღებული შედეგების ანალიზი

მოსწავლეთა უმეტესობას შეუძლია მხატვრული ნაწარმოების წერილობით  გაანალიზება ; განსაზღვრავენ ნაწარმოების თემასა და იდეას;  მსჯელობენ , როგორ გამოიხატება ავტორის პოზიცია ნაწარმოებში; შეიძლიათ ნაწარმოების დაკავშირება ისტორიულ კონტექსტთან

 

დასკვნა:  შემაჯამებელი დავალებები მიმაჩნია დამაკმაყოფილებლად

 

რეკომენდაცია

- რა არის გასაუმჯობესებელი?

- გაუმჯობესების გზები.

 

_______

გასაუმჯობესებელია გრამატიკული ნორმების დაცვა; ყურადღება მიექცეს, რომ აღარ განმეორდეს წინა დავალებაში დაშვებული შეცდომები;  სტილისტური, სინტაქსური და პუნქტუაციური ხარვეზების  გააზრება- გასწორება.

 

 

 

შემაჯმებელი დავალების  ანალიზს დანართის სახით თან ერთვის მოსწავლეების მიერ შესრულებული და მასწავლებლის მიერ შეფასებული შემაჯამებელი დავალების რამდენიმე

ნიმუში ან შესრულებული შემაჯამებელი დავალების ამსახველი ვიზუალური მასალა.

 

   

 

No description available.No description available.

No description available.

No description available.პედაგოგის ხელმოწერა:  ირმა ნიჟარაძე

 

 



კომპლექსური სამუშაოს ანალიზი

კრიტერიუმები

გასაუმჯობესებელია

კარგია

 ნაშრომის აგება: შესავალი, ძირითადი ნაწილი, დასკვნა, აბზაცები, თანმიმდევრულობა

 

+

თხზულებაში ჩანს პერსონაჟის დახასიათებისთვის საჭირო  ელემენტები: პორტრეტი; პპერსონაჟის დახასიათების სამი ხერხი: ავტორი--პერსონაჟი;პერსონაჟი-მეორე პერსონაჟი, პერსონაჟი -საკუთარი თავის დახასიათებით

 

+

 ნაწარმოებში აღწერილი მოქმედების გაანალიზებით პერსონაჟის თვისების ამოცნობა ადეკვატური ციტირება

 

+

სასვენი ნიშნების გამოყენება

+

 

ენობრივი ნორმების დაცვა

+

 

 

 

 

 

 

 

 

უკუკავშირი:   ნია, კარგია, რომ შენს ნამუშევარში აშკარა წინსვლა იგრძნობა: თხზულება კარგადაა ორგანიზებული, მსჯელობა თანმიმდევრულია; კარგად იყენებ პერსონაჟის დახასიათების სამივე ხერხს;   შეგიძლია ამ ხერხების გამოყენების გარეშეც, მოქმედების მიხედვით ამოიცნო პერსონაჟის ხასიათი და მოიხმო ადეკვატური ციტატები; ყურადღება მიაქციე სასვენ ნიშნებს, გაიხსენე გრამატიკის გაკვეთილზე შესწავლილი მასალა და გამოიყენე თხზულების წერისას.


შემაჯამებელი დავალების ანალიზი

 

კლასი: __მე-5 (ა), მე-5 (ბ)

საგანი: _ ქართული ენა და ლიტერატურა 

პედაგოგი: _ირმა ჩარტია

შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი:  

შემაჯამებელი სამუშაოს  შესრულების ფორმა:  _კომპლექსური დავალება

 

შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები

N

შემაჯამებელი დავალების ნომერი

შემაჯამებელი დავალების პირობა

საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლის შეფასებასაც ემსახურება  კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება

1

1-ლი შემაჯამებელი

12/11/2021

ერთი პერსონაჟის წერილი მეორეს მიმართ - ზურაბი და მაგდანი რთველში ეპატიჟებიან ნაიბსა და მის ცოლს ,,იავნანამ რა ჰქმნა?!-ს“ მიხედვით.

ქართ. V. 1. ქართ. V. 8. ქართ. V. 12.

ქართ. V. 14.

2

მე-2 შემაჯამებელი

24/12/2021

თხზულება - დედა გიორგი ლეონიძის ,,დედას“ მიხედვით.

ქართ. V. 1. ქართ. V. 4. ქართ. V. 8.

ქართ. V. 9. ქართ. V. 13.

 

3

მე-3 შემაჯამებელი

29/03/2022

პერსონაჟთა შედარებითი დახასიათება ,,ჩემი თავგადასავალი“-ს მიხედვით

 

 

ქართ. V. 1. ქართ. V. 8. ქართ. V. 12.

ქართ. V. 14.

 

4

მე-4 შემაჯამებელი

21/04/2022

თხრობა მთხრობელის შეცვლით - ლადო ასათიანი ,,კრწანსის ყაყაჩოების“ მიხედვით

 

ქართ. V. 1. ქართ. V. 8. ქართ. V. 12.

ქართ. V. 14.

 

5

მე-5 შემაჯამებელი

28/04/2022

პოსტერის შექმნა იგავის მთვარი სათქმელის გადმოცემით ,,სიბრძნე-სიცრუისა“-ს მიხედვით

 

ქართ. V. 1. ქართ. V. 4. ქართ. V. 8.

ქართ. V. 9. ქართ. V. 13.

 

6

მე-6 შემაჯამებელი

06/06/2022

ზღაპრის შექმნა შესამაბისი სტრუქტურის მიხედვით - ,,პატარა დინოზავრი“

ქართ. V. 1. ქართ. V. 8. ქართ. V. 12.

ქართ. V. 14.

7

მე-7 შემაჯამებელი

26/06/2022

წარმოიდგინეთ თქვენი თავი რომელიმე ცხოველის ან ფრინველის ადგილას და გადმოეცით, თუ რას გრძნობენ და განიცდიან ისინი, როდესაც ადამიანები დაუნდობლად ექცევიან- ,,შვლის ნუკრის ნაამბობის მიხედვით“

ქართ. V. 1. ქართ. V. 8. ქართ. V. 12.

ქართ. V. 14.

8

 

 

 

9

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები

ქულა

N1 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N2 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N3 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N4 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N5 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

1-2 ქულა

მოსწავლეს არ აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, არ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

 

მოსწავლეს არ აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, არ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს არ აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, არ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს არ აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, არ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს არ აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, არ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

 

3-4 ქულა

მოსწავლეს თითქმის არ   აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; თითქმის არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

 

მოსწავლეს თითქმის არ   აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; თითქმის არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს თითქმის არ   აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; თითქმის არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს თითქმის არ   აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; თითქმის არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს თითქმის არ   აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; თითქმის არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

5 ქულა

 

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

6 ქულა

 

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

7 ქულა

მოსწავლეს ნაწილობრივ კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

 

მოსწავლეს ნაწილობრივ კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

8 ქულა

მოსწავლეს კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

 

მოსწავლეს კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

 

9 ქულა

მოსწავლეს აქვს ნაწილობრივ სრულყოფილად ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; შეუძლია მხატვრული ტექსტის ადეკვატურად გაგება-გააზრება; სხვადასხვა წერითი კომუნიკაციის გამოყენება.

მოსწავლეს აქვს ნაწილობრივ სრულყოფილად ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; შეუძლია მხატვრული ტექსტის ადეკვატურად გაგება-გააზრება; სხვადასხვა წერითი კომუნიკაციის გამოყენება.

მოსწავლეს აქვს ნაწილობრივ სრულყოფილად ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; შეუძლია მხატვრული ტექსტის ადეკვატურად გაგება-გააზრება; სხვადასხვა წერითი კომუნიკაციის გამოყენება.

მოსწავლეს აქვს ნაწილობრივ სრულყოფილად ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; შეუძლია მხატვრული ტექსტის ადეკვატურად გაგება-გააზრება; სხვადასხვა წერითი კომუნიკაციის გამოყენება.

მოსწავლეს აქვს ნაწილობრივ სრულყოფილად ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; შეუძლია მხატვრული ტექსტის ადეკვატურად გაგება-გააზრება; სხვადასხვა წერითი კომუნიკაციის გამოყენება.

 

 

 

10 ქულა

მოსწავლეს აქვს სრულყოფილად ტექსტის მოსმენისა და ინტერპრეტაციის უნარი; შეუძლია სხვადასხვა მხატვრული ტექსტის ადეკვატურად გაგება-გააზრება; წერითი დავალების განსაზღვრა და ფუნქციუირი სტილის არჩევა.

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

 

 

მოსწავლეს სრულყოფილად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის , გაგება-გააზრების უნარი, ასევე, წერითი დავალების განსაზღვრისა და ფუნქციური სტილის არჩევის უნარი.

მოსწავლეს სრულყოფილად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის , გაგება-გააზრების უნარი, ასევე, წერითი დავალების განსაზღვრისა და ფუნქციური სტილის არჩევის უნარი.

მოსწავლეს სრულყოფილად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის , გაგება-გააზრების უნარი, ასევე, წერითი დავალების განსაზღვრისა და ფუნქციური სტილის არჩევის უნარი.

 

 

მოსწავლეს სრულყოფილად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის , გაგება-გააზრების უნარი, ასევე, წერითი დავალების განსაზღვრისა და ფუნქციური სტილის არჩევის უნარი.

 

* თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც აუციელებლად უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების ანალიზის ფორმას


შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები

ქულა

N6 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N7 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N8 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N9 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N10 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

1-2 ქულა

მოსწავლეს არ აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, არ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს არ აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, არ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

 

 

 

 

 

 

3-4 ქულა

 

მოსწავლეს თითქმის არ   აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; თითქმის არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს თითქმის არ   აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; თითქმის არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

 

 

 

 

5 ქულა

 

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

 

 

 

 

 

 

6 ქულა

 

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

 

 

 

 

 

 

7 ქულა

 

მოსწავლეს ნაწილობრივ კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

 

 

 

 

 

 

8 ქულა

 

მოსწავლეს კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

 

 

 

 

 

 

9 ქულა

 

მოსწავლეს აქვს ნაწილობრივ სრულყოფილად ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; შეუძლია მხატვრული ტექსტის ადეკვატურად გაგება-გააზრება; სხვადასხვა წერითი კომუნიკაციის გამოყენება.

მოსწავლეს აქვს ნაწილობრივ სრულყოფილად ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; შეუძლია მხატვრული ტექსტის ადეკვატურად გაგება-გააზრება; სხვადასხვა წერითი კომუნიკაციის გამოყენება.

 

 

 

 

 

 

10 ქულა

 

მოსწავლეს სრულყოფილად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის , გაგება-გააზრების უნარი, ასევე, წერითი დავალების განსაზღვრისა და ფუნქციური სტილის არჩევის უნარი.

მოსწავლეს სრულყოფილად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის , გაგება-გააზრების უნარი, ასევე, წერითი დავალების განსაზღვრისა და ფუნქციური სტილის არჩევის უნარი.

 

 

 

 

 

 

* თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც აუციელებლად უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების ანალიზის ფორმას

 


შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი

მიღებული შედეგების ანალიზი

მოსწავლეთა მიერ შესრულებულმა დავალებებმა ცხადყო, რომ შემაჯამებელ დავალებებს მარტივად გაართვეს თავი. გამოიკვეთა ცალკეული ხარვეზები, ძირითადად მართლწერის საკითხებთან დაკავშირებით, რისთვისაც მომავალში დაიგეგმება შესაბამისი სავარჯიშოები, რაც ვფიქრობ, გამოასწორებს ხარვეზს. საბოლოო ჯამში, შეიძლება ითქვას, რომ მოსწავლეებმა ხალისით შეასრულეს თითოეული დავალება და შედეგებიც შესაბამისი იყო.

დასკვნა

დავალებები, რომლებიც შემაჯამებლის სახით შეასრულეს მოსწავლეებმა, მათთვის სახალისო და საინტერესო იყო, რაც აისახა შედეგებზე.

რეკომენდაცია

- რა არის გასაუმჯობესებელი?

- გაუმჯობესების გზები.

რეკომენდაციის სახით, შეიძლება ითქვას, რომ მოსწავლეებს გასაუმჯობესებელი აქვთ მართლწერის საკითხები, რისთვისაც უნდა შემუშავდეს შესაბამისი სავარჯიშოები.

 

შემაჯმებელი დავალების  ანალიზს დანართის სახით თან ერთვის მოსწავლეების მიერ შესრულებული და მასწავლებლის მიერ შეფასებული შემაჯამებელი დავალების რამდენიმე ნიმუში ან შესრულებული შემაჯამებელი დავალების ამსახველი ვიზუალური მასალა.

 

 

პედაგოგის ხელმოწერა: ირმა ჩარტია


 


 

                           



 

 

 

                           



შემაჯამებელი დავალების ანალიზი

კლასი:  VII
საგანი:    ქართული ენა და ლიტერატურა
პედაგოგი: ირმა ნიჟარაძე
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: __________________________________   
შემაჯამებელი სამუშაოს  შესრულების ფორმა:  წერილობითი 

შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
შემაჯამებელი დავალების ნომერი
შემაჯამებელი დავალების პირობა
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლის შეფასებასაც ემსახურება  კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება
1

დავით გურამიშვილი - ,,სწავლა მოსწავლეთა“ , მთავარი სათქმელი

ქართ. VII. 11. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტების შექმნა სხვადასხვა მიზნით. 
ქართ. VII. 9. მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის გაანალიზება სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.


2

გურამ პეტრიაშვილი - ,,პატარა დინოზავრი“ შინაარსი

ქართ. VII. 11. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტების შექმნა სხვადასხვა მიზნით. 
ქართ. VII. 9. მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის გაანალიზება სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.


3

ვაჟა-ფშაველა- ,,ხმელი წიფელი“
მთავარი სათქმელი

ქართ. VII. 11. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტების შექმნა სხვადასხვა მიზნით. 
ქართ. VII. 9. მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის გაანალიზება სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.


4

გრამატიკის საკითხები; ტესტი: ზმნების გარჩევა, შეცდომების გასწორება

ქართ. VII. 14. მოსწავლეს შეუძლია  წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ეფექტური ორგანიზებისათვის.  
ასწორებს პუნქტუაციურ, სტილისტურ და ორთოგრაფიულ შეცდომებს;

შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი
მოსწავლეებს შეუძლიათ სხადასხვა წერილობითი ტექსტის შექმნა;  მხატვრული ნაწარმოების შინაარსის წერილობით გადმოცემა, მსჯელობა ნაწარმოებში დასმულ პრობლემებზე.

დასკვნა


რეკომენდაცია
- რა არის გასაუმჯობესებელი?
- გაუმჯობესების გზები.
გასაუმჯობესებელია გრამატიკული ნორმების დაცვა; ყურადღება მიექცეს, რომ აღარ განმეორდეს წინა დავალებაში დაშვებული შეცდომები;  სტილისტური, სინტაქსური და პუნქტუაციური ხარვეზების  გააზრება- გასწორება.


შემაჯმებელი დავალების  ანალიზს დანართის სახით თან ერთვის მოსწავლეების მიერ შესრულებული და მასწავლებლის მიერ შეფასებული შემაჯამებელი დავალების რამდენიმე ნიმუში ან შესრულებული შემაჯამებელი დავალების ამსახველი ვიზუალური მასალა.


პედაგოგის ხელმოწერა: ირმა ნიჟარაძე
 


შემაჯამებელი დავალების ანალიზი
კლასი: VIII
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
პედაგოგი:  ირმა ნიჟარაძე
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: __________________________________   
შემაჯამებელი სამუშაოს  შესრულების ფორმა:  წერილობით 

შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
შემაჯამებელი დავალების ნომერი
შემაჯამებელი დავალების პირობა
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლის შეფასებასაც ემსახურება  კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება
1

ვინ არის ადამიანი?
ნიკო ლორთქიფანიძის ,,დადიანის ასული და მათხოვარი“: ვაჟა-ფშაველას ,,რამ შემქმნა ადამიანად?“
ქართ. VIII. 10. მოსწავლეს შეუძლია წერილობით გადმოსცეს საკუთარი თვალსაზრისი, იმსჯელოს კონკრეტულ საკითხზე სათანადო არგუმენტების მოხმობით.

·         ცხოვრებისეულ და ლიტერატურულ გამოცდილებაზე დაყრდნობით აყალიბებს საკუთარ შეხედულებას კონკრეტულ პრობლემურ საკითხთან დაკავშირებით.


2

,,ლექსი ვეფხვისა და მოყმისა“
იმსჯელეთ ადამიანურ მწუხარებასა და თანაგრძნობაზე

ქართ. VIII. 10. მოსწავლეს შეუძლია წერილობით გადმოსცეს საკუთარი თვალსაზრისი, იმსჯელოს კონკრეტულ საკითხზე სათანადო არგუმენტების მოხმობით.
·         გამოხატავს და წერილობით აყალიბებს პირად განცდებსა და განწყობაზე დამყარებულ შთაბეჭდილებას;


3

სოფიოს ტრაგედია
მიხეილ ჯავახიშვილის ,,ეშმაკის ქვის“ მიხედვით

ქართ. VIII. 10. მოსწავლეს შეუძლია წერილობით გადმოსცეს საკუთარი თვალსაზრისი, იმსჯელოს კონკრეტულ საკითხზე სათანადო არგუმენტების მოხმობით.

·         ცხოვრებისეულ და ლიტერატურულ გამოცდილებაზე დაყრდნობით აყალიბებს საკუთარ შეხედულებას კონკრეტულ პრობლემურ საკითხთან დაკავშირებით.


4

არც კაცი ვარგა, რომ ცოცხალი მკვდარსა ემსგავსოს...
ნიკოლოზ ბარათაშვილის  ,,ფიქრნი მტკვრის პირას“ მიხედვით

ქართ. VIII. 10. მოსწავლეს შეუძლია წერილობით გადმოსცეს საკუთარი თვალსაზრისი, იმსჯელოს კონკრეტულ საკითხზე სათანადო არგუმენტების მოხმობით.

·         ცხოვრებისეულ და ლიტერატურულ გამოცდილებაზე დაყრდნობით აყალიბებს საკუთარ შეხედულებას კონკრეტულ პრობლემურ საკითხთან დაკავშირებით.





შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი
·         მოსწავლეებ უმეტესობას  შეუძლია ნაწარმოების მნიშვნელოვანი ასპექტების გაანალიზება. ამოიცნობენ ავტორისეულ მიზანს და მისი გათვალისწინებით მსჯელობენ პერსონაჟთა დახასიათების ხერხებზე;




დასკვნა
შემაჯამებელი დავალებები  მიმაჩნია დამაკმაყოფილებლად.


რეკომენდაცია
- რა არის გასაუმჯობესებელი?
- გაუმჯობესების გზები.
გასაუმჯობესებელია გრამატიკული ნორმების დაცვა; ყურადღება მიექცეს, რომ აღარ განმეორდეს წინა დავალებაში დაშვებული შეცდომები;  სტილისტური, სინტაქსური და პუნქტუაციური ხარვეზების  გააზრება- გასწორება.

შემაჯმებელი დავალების  ანალიზს დანართის სახით თან ერთვის მოსწავლეების მიერ შესრულებული და მასწავლებლის მიერ შეფასებული შემაჯამებელი დავალების რამდენიმე ნიმუში ან შესრულებული შემაჯამებელი დავალების ამსახველი ვიზუალური მასალა.


პედაგოგის ხელმოწერა: ირმა ნიჟარაძე.




შემაჯამებელი დავალების ანალიზი
კლასი:  XI
საგანი: ქართული  ენა და ლიტერატურა
პედაგოგი: ირმა ნიჟარაძე  
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: __________________________________   
შემაჯამებელი სამუშაოს  შესრულების ფორმა:  წერილობითი 

შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
შემაჯამებელი დავალების ნომერი
შემაჯამებელი დავალების პირობა
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლის შეფასებასაც ემსახურება  კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება
1
№1
გრიგოლ ორბელიანი - ,,თამარ მეფის სახე ბეთანიის ეკლესიაში“;
რა არის ამ ლექსის მთავარი სათქმელი

ქართ. XI. 9.  მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ნაწარმოების წერილობით გაანალიზება.
·         მსჯელობს ავტორის პოზიციისა და იმის შესახებ, როგორ გამოიხატება ეს პოზიცია ნაწარმოებში;
აანალიზებს ტექსტს მხატვრულ-გამომსახველობითი თვალსაზრისით

2
№2
ნიკოლოზ ბარათაშვილის პოეზია
შესწავლილი ლექსების ანალიზი
ქართ. XI. 9.  მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ნაწარმოების წერილობით გაანალიზება.
·         მსჯელობს ავტორის პოზიციისა და იმის შესახებ, როგორ გამოიხატება ეს პოზიცია ნაწარმოებში;
აანალიზებს ტექსტს მხატვრულ-გამომსახველობითი თვალსაზრისით



3
№3
ილია ჭავჭავაძე -- ,,მგზავრის წერილები“ ; ანალიზი

ქართ. XI. 9.  მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ნაწარმოების წერილობით გაანალიზება.
·         მსჯელობს ავტორის პოზიციისა და იმის შესახებ, როგორ გამოიხატება ეს პოზიცია ნაწარმოებში;
აანალიზებს ტექსტს მხატვრულ-გამომსახველობითი თვალსაზრისით

·         აკავშირებს მხატვრულ ნაწარმოებს ისტორიულ კონტექსტთან.

4
№4
რა არის თათქარიძეობა?
ილია ჭავჭავაძის  ,,კაცია-ადამიანის?!“ მიხედვით
ქართ. XI. 9.  მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ნაწარმოების წერილობით გაანალიზება.
·         მსჯელობს ავტორის პოზიციისა და იმის შესახებ, როგორ გამოიხატება ეს პოზიცია ნაწარმოებში;
აანალიზებს ტექსტს მხატვრულ-გამომსახველობითი თვალსაზრისით







შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი
მოსწავლეთა უმეტესობას შეუძლია მხატვრული ნაწარმოების წერილობით  გაანალიზება ; განსაზღვრავენ ნაწარმოების თემასა და იდეას;  მსჯელობენ , როგორ გამოიხატება ავტორის პოზიცია ნაწარმოებში; შეიძლიათ ნაწარმოების დაკავშირება ისტორიულ კონტექსტთან

დასკვნა :
შემაჯამებელი დავალებები მიმაჩნია დამაკმაყოფილებლად.

რეკომენდაცია
- რა არის გასაუმჯობესებელი?
- გაუმჯობესების გზები
გასაუმჯობესებელია გრამატიკული ნორმების დაცვა; ყურადღება მიექცეს, რომ აღარ განმეორდეს წინა დავალებაში დაშვებული შეცდომები;  სტილისტური, სინტაქსური და პუნქტუაციური ხარვეზების  გააზრება- გასწორება.

შემაჯმებელი დავალების  ანალიზს დანართის სახით თან ერთვის მოსწავლეების მიერ შესრულებული და მასწავლებლის მიერ შეფასებული შემაჯამებელი დავალების რამდენიმე ნიმუში ან შესრულებული შემაჯამებელი დავალების ამსახველი ვიზუალური მასალა.


პედაგოგის ხელმოწერა: ირმა ნიჟარაძე.








No comments:

Post a Comment