ნინო პაპიძე

შემაჯამებელი დავალების ანალიზი


შემაჯამებელი დავალების ანალიზი

კლასი: __მე-5 (ა), მე-5 (ბ)

საგანი: _ ქართული ენა და ლიტერატურა 

პედაგოგი: _ნინო პაპიძე  

შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი:  

შემაჯამებელი სამუშაოს  შესრულების ფორმა:  _კომპლექსური დავალება

 

შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები

N

შემაჯამებელი დავალების ნომერი

შემაჯამებელი დავალების პირობა

საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლის შეფასებასაც ემსახურება  კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება

1

1-ლი შემაჯამებელი

16/10/2020

ერთი პერსონაჟის წერილი მეორეს მიმართ - ზურაბი და მაგდანი რთველში ეპატიჟებიან ნაიბსა და მის ცოლს ,,იავნანამ რა ჰქმნა?!-ს“ მიხედვით.

ქართ. V. 1. ქართ. V. 8. ქართ. V. 12.

ქართ. V. 14.

2

მე-2 შემაჯამებელი

20/11/2020

თხზულება - დედა გიორგი ლეონიძის ,,დედას“ მიხედვით.

ქართ. V. 1. ქართ. V. 4. ქართ. V. 8.

ქართ. V. 9. ქართ. V. 13.

 

3

მე-3 შემაჯამებელი

18/12/2020

პერსონაჟთა შედარებითი დახასიათება ,,ჩემი თავგადასავალი“-ს მიხედვით

 

 

ქართ. V. 1. ქართ. V. 8. ქართ. V. 12.

ქართ. V. 14.

 

4

მე-4 შემაჯამებელი

26/02/2021

თხრობა მთხრობელის შეცვლით - ლადო ასათიანი ,,კრწანსის ყაყაჩოების“ მიხედვით

 

ქართ. V. 1. ქართ. V. 8. ქართ. V. 12.

ქართ. V. 14.

 

5

მე-5 შემაჯამებელი

26/03/2021

პოსტერის შექმნა იგავის მთვარი სათქმელის გადმოცემით ,,სიბრძნე-სიცრუისა“-ს მიხედვით

 

ქართ. V. 1. ქართ. V. 4. ქართ. V. 8.

ქართ. V. 9. ქართ. V. 13.

 

6

მე-6 შემაჯამებელი

23/04/2021

ზღაპრის შექმნა შესამაბისი სტრუქტურის მიხედვით - ,,პატარა დინოზავრი“

ქართ. V. 1. ქართ. V. 8. ქართ. V. 12.

ქართ. V. 14.

7

მე-7 შემაჯამებელი

21/05/2021

წარმოიდგინეთ თქვენი თავი რომელიმე ცხოველის ან ფრინველის ადგილას და გადმოეცით, თუ რას გრძნობენ და განიცდიან ისინი, როდესაც ადამიანები დაუნდობლად ექცევიან- ,,შვლის ნუკრის ნაამბობის მიხედვით“

ქართ. V. 1. ქართ. V. 8. ქართ. V. 12.

ქართ. V. 14.

8

 

 

 

9

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები

ქულა

N1 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N2 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N3 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N4 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N5 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

1-2 ქულა

მოსწავლეს არ აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, არ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

 

მოსწავლეს არ აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, არ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს არ აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, არ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს არ აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, არ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს არ აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, არ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

 

3-4 ქულა

მოსწავლეს თითქმის არ   აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; თითქმის არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

 

მოსწავლეს თითქმის არ   აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; თითქმის არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს თითქმის არ   აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; თითქმის არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს თითქმის არ   აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; თითქმის არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს თითქმის არ   აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; თითქმის არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

5 ქულა

 

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

6 ქულა

 

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

7 ქულა

მოსწავლეს ნაწილობრივ კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

 

მოსწავლეს ნაწილობრივ კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

8 ქულა

მოსწავლეს კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

 

მოსწავლეს კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

 

9 ქულა

მოსწავლეს აქვს ნაწილობრივ სრულყოფილად ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; შეუძლია მხატვრული ტექსტის ადეკვატურად გაგება-გააზრება; სხვადასხვა წერითი კომუნიკაციის გამოყენება.

მოსწავლეს აქვს ნაწილობრივ სრულყოფილად ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; შეუძლია მხატვრული ტექსტის ადეკვატურად გაგება-გააზრება; სხვადასხვა წერითი კომუნიკაციის გამოყენება.

მოსწავლეს აქვს ნაწილობრივ სრულყოფილად ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; შეუძლია მხატვრული ტექსტის ადეკვატურად გაგება-გააზრება; სხვადასხვა წერითი კომუნიკაციის გამოყენება.

მოსწავლეს აქვს ნაწილობრივ სრულყოფილად ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; შეუძლია მხატვრული ტექსტის ადეკვატურად გაგება-გააზრება; სხვადასხვა წერითი კომუნიკაციის გამოყენება.

მოსწავლეს აქვს ნაწილობრივ სრულყოფილად ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; შეუძლია მხატვრული ტექსტის ადეკვატურად გაგება-გააზრება; სხვადასხვა წერითი კომუნიკაციის გამოყენება.

 

 

 

10 ქულა

მოსწავლეს აქვს სრულყოფილად ტექსტის მოსმენისა და ინტერპრეტაციის უნარი; შეუძლია სხვადასხვა მხატვრული ტექსტის ადეკვატურად გაგება-გააზრება; წერითი დავალების განსაზღვრა და ფუნქციუირი სტილის არჩევა.

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

 

 

მოსწავლეს სრულყოფილად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის , გაგება-გააზრების უნარი, ასევე, წერითი დავალების განსაზღვრისა და ფუნქციური სტილის არჩევის უნარი.

მოსწავლეს სრულყოფილად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის , გაგება-გააზრების უნარი, ასევე, წერითი დავალების განსაზღვრისა და ფუნქციური სტილის არჩევის უნარი.

მოსწავლეს სრულყოფილად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის , გაგება-გააზრების უნარი, ასევე, წერითი დავალების განსაზღვრისა და ფუნქციური სტილის არჩევის უნარი.

 

 

მოსწავლეს სრულყოფილად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის , გაგება-გააზრების უნარი, ასევე, წერითი დავალების განსაზღვრისა და ფუნქციური სტილის არჩევის უნარი.

 

* თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც აუციელებლად უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების ანალიზის ფორმას


შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები

ქულა

N6 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N7 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N8 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N9 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N10 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

1-2 ქულა

მოსწავლეს არ აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, არ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს არ აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, არ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

 

 

 

 

 

 

3-4 ქულა

 

მოსწავლეს თითქმის არ   აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; თითქმის არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს თითქმის არ   აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; თითქმის არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

 

 

 

 

5 ქულა

 

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

 

 

 

 

 

 

6 ქულა

 

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

 

 

 

 

 

 

7 ქულა

 

მოსწავლეს ნაწილობრივ კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

 

 

 

 

 

 

8 ქულა

 

მოსწავლეს კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

 

 

 

 

 

 

9 ქულა

 

მოსწავლეს აქვს ნაწილობრივ სრულყოფილად ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; შეუძლია მხატვრული ტექსტის ადეკვატურად გაგება-გააზრება; სხვადასხვა წერითი კომუნიკაციის გამოყენება.

მოსწავლეს აქვს ნაწილობრივ სრულყოფილად ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; შეუძლია მხატვრული ტექსტის ადეკვატურად გაგება-გააზრება; სხვადასხვა წერითი კომუნიკაციის გამოყენება.

 

 

 

 

 

 

10 ქულა

 

მოსწავლეს სრულყოფილად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის , გაგება-გააზრების უნარი, ასევე, წერითი დავალების განსაზღვრისა და ფუნქციური სტილის არჩევის უნარი.

მოსწავლეს სრულყოფილად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის , გაგება-გააზრების უნარი, ასევე, წერითი დავალების განსაზღვრისა და ფუნქციური სტილის არჩევის უნარი.

 

 

 

 

 

 

* თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც აუციელებლად უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების ანალიზის ფორმას

 


შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი

მიღებული შედეგების ანალიზი

მოსწავლეთა მიერ შესრულებულმა დავალებებმა ცხადყო, რომ კომპლექსურ დავალებებს მარტივად გაართვეს თავი. გამოიკვეთა ცალკეული ხარვეზები, ძირითადად მართლწერის საკითხებთან დაკავშირებით, რისთვისაც მომავალში დაიგეგმება შესაბამისი სავარჯიშოები, რაც ვფიქრობ, გამოასწორებს ხარვეზს. საბოლოო ჯამში, შეიძლება ითქვას, რომ მოსწავლეებმა ხალისით შეასრულეს თითოეული დავალება და შედეგებიც შესაბამისი იყო.

დასკვნა

კომპლექსური დავალებები, რომლებიც შემაჯამებლის სახით შეასრულეს მოსწავლეებმა, მათთვის სახალისო და საინტერესო იყო, რაც აისახა შედეგებზე.

რეკომენდაცია

- რა არის გასაუმჯობესებელი?

- გაუმჯობესების გზები.

რეკომენდაციის სახით, შეიძლება ითქვას, რომ მოსწავლეებს გასაუმჯობესებელი აქვთ მართლწერის საკითხები, რისთვისაც უნდა შემუშავდეს შესაბამისი სავარჯიშოები.

 

შემაჯმებელი დავალების  ანალიზს დანართის სახით თან ერთვის მოსწავლეების მიერ შესრულებული და მასწავლებლის მიერ შეფასებული შემაჯამებელი დავალების რამდენიმე ნიმუში ან შესრულებული შემაჯამებელი დავალების ამსახველი ვიზუალური მასალა.

 

 

პედაგოგის ხელმოწერა: ნინო პაპიძე

კლასი: მე-2 (ბ)

საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა  

პედაგოგი: ნინო პაპიძე  

შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: 

შემაჯამებელი სამუშაოს  შესრულების ფორმა:  კომპლექსური დავალება

შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები

N

შემაჯამებელი დავალების ნომერი

შემაჯამებელი დავალების პირობა

საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლის შეფასებასაც ემსახურება  კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება

1

1-ლი შემაჯამებელი

16/10/2020

 

შექმენით პოსტერი - მე მიყვარს ჩემი სამშობლო

ქართ. II. 1. ქარ. II. 8. ქართ. II. 11.

ქართ. II. 7.

 

2

მე-2 შემაჯამებელი

20/11/2020

 

მე, რომ ზოოპარკში გამოკეტილი რომელიმე ცხოველი ან ფრინველი ვიყო...

 

ქართ. II. 1. ქარ. II. 8. ქართ. II. 11.

ქართ. II. 7.

 

3

მე-3 შემაჯამებელი

18/12/2020

 

მოცემული ტექსტი გააგრძელეთ თქვენი ფანტაზიით

 

ქართ. II. 1. ქარ. II. 8. ქართ. II. 11.

ქართ. II. 7.

 

4

მე-4 შემაჯამებელი

26/02/2021

 

დაწერეთ პატარა თხზულება ორ მეგობარზე და ისაუბრეთ მეგობრობის მნიშვნელობაზე

 

 

ქართ. II. 1. ქარ. II. 8. ქართ. II. 11.

ქართ. II. 7.

5

მე-5 შემაჯამებელი

26/03/2021

 

მოცემული ტექსტი დაყავით ეპიზოდებად, თქვენთვის სასურველი ეპიზოდი გააცოცხლეთ ნახატით

 

 

ქართ. II. 1. ქარ. II. 8. ქართ. II. 11.

ქართ. II. 7.

6

მე-6 შემაჯამებელი

23/04/2021

 

მოიფიქრეთ პატარა ამბავი გოგონაზე, ან ბიჭუნაზე და გადმოეცით კომიქსით

ქართ. II. 1. ქარ. II. 8. ქართ. II. 11.

ქართ. II. 7.

7

მე-7 შემაჯამებელი

21/05/2021

მოიფიქრე და აღწერე, როგორ ცხოვრობდა ქვრივი თავის შვილებთან ერთად

ქართ. II. 1. ქარ. II. 8. ქართ. II. 11.

ქართ. II. 7.

8

 

 

 

9

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები

 

მოსწავლეს უნდა შეეძლოს ადეკვატურად რეაგირება მარტივ სამეტყველო სიტუაციებში, ტექსტის ან მონაკვეთის წაკითხვა და გაგება, ცალკეული ფრაგმენტი გარდაქმნას აზრობრივ

ნახატად, აქტიური ლექსიკისა და ძირითადი ენობრივი ფორმების მეტყველებაში გამოყენება, მცირე მოცულობის ტექსტების დამოუკიდებლად შედგენა და გაფორმება კომპოზიციური მახასიათებლების დაცვით.

* თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც აუციელებლად უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების ანალიზის ფორმას

 

 

შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი

მიღებული შედეგების ანალიზი

მიღებული შედეგების საფუძველზე, შეიძლება ითქვას, რომ მოსწავლეთა უმრავლესობას  შეუძლია ადეკვატურად რეაგირება მარტივ სამეტყველო სიტუაციებში, ტექსტის ან მონაკვეთის წაკითხვა და გაგება, ცალკეული ფრაგმენტი გარდაქმნას აზრობრივ

ნახატად, აქტიური ლექსიკისა და ძირითადი ენობრივი ფორმების მეტყველებაში გამოყენება, მცირე მოცულობის ტექსტების დამოუკიდებლად შედგენა და გაფორმება კომპოზიციური მახასიათებლების დაცვით. მოსწავლეთა მცირე ნაწილთან დაფიქსირდა ცალკეული ხარვეზები, ლექსიკურ თუ ენობრივ კომპეტენციებთან დაკავშირებით, თუმცა მომავალში დაგეგმილი სამუშაოების შედეგად, ვფიქრობ, ეს პრობლემაც აღმოიფხვრება.

 

დასკვნა

ყველა მოსწავლემ წარმატებით დაძლია ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული მიზნები და მიაღწია სასურველ შედეგს, რაშიც ასევე, მათ დაეხმარა კომპლექსური დავალებები, რომლებიც ყველა მოსწავლისთვის სახალისო და საინტერესო იყო.

 

 

რეკომენდაცია

- რა არის გასაუმჯობესებელი?

- გაუმჯობესების გზები.

ზოგიერთ მოსწავლესთან გამოიკვეთა ცალკეული ხარვეზები, ლექსიკურ თუ გრამატიკულ საკითხებთან დაკავშირებით, რის აღმოსაფხვრელადაც საჭიროა მომავალში დაიგეგმოს შესაბამისი ღონისძიებები. ეს შეიძლება იყოს სხვადასხვა ტიპის დავალებები, რომლებიც საჭირო უნარებს განუვითარებს მოსწავლეებს.

 

 

 

შემაჯმებელი დავალების  ანალიზს დანართის სახით თან ერთვის მოსწავლეების მიერ შესრულებული და მასწავლებლის მიერ შეფასებული შემაჯამებელი დავალების რამდენიმე ნიმუში ან შესრულებული შემაჯამებელი დავალების ამსახველი ვიზუალური მასალა.

 

 

პედაგოგის ხელმოწერა: ნინო პაპიძე

No comments:

Post a Comment