ირმა ჩარტია




რესურსები


კაჰუტის ტესტი

                                                                    აბსტრაქტი

ქალაქ თბილისის N29 საჯარო სკოლაში, 2020 წლის ოქტომბრში, ახალი სკოლის მოდელის ფარგლებში,დავგეგმეთ პროექტი- ჯანსაღი ცხოვრების წესის ფარგლებში- „ჩვენ დავამარცხებთ ვირუსს”! ჩვენ დავამარცხებთ.....!

ოქტომბერის თვეში ჩატარებული ონლაინ გამოკითხვის შედეგად გამოიკვეთა ინფორმაციის ნაკლებობა ჯანსაღი ცხოვრების წესის შესახებ, გამოკითხულთა უმრავლესობა ფლობს მწირ ინფორმაციას მავნე ჩვევების შესახებ და განსაკუთრებით ახალ კოვიდ 19-ზე. მიუხედავად ტელევიზიით მიწოდებული უამრავი ინფორმაციისა ისინი რეალურად ვერ აფასებენ საფრთხეს სწორედ ამის შედეგია  პანდენმიის გავრცელება.მხოლოდ ტელევიზიით, რეკლამების სახით გასული ვიდეორგოლები და მშრალი ციფრები არ არის საკმარისი აღნიშნული სიტუაციის გამოსწორებისთვის. აქედან გამომდინარე გახდა პრიორიტეტული ჩვენთვის აღნიშნულ პროექტზე მუშაობა.

 პროექტი ორი ეტაპისგან შედგება პირველი ეტაპი მოიცავდა ესეების, ჩანახატებისა და სლოგანების კონკურსს, სადაც მონაწილეობა მიიღო დაწყებითი და საბაზო საფეხურის მოსწავლეებმა და მასწავლებლებმა. შევქმენით ფოკუს-ჯგუფი, რომელიც შედგება ქართულის, ხელოვნების, ბუნების ,სამოქალაქო განათლების, მათემატიკის მასწავლებლებისგან. გავაცანით ინფორმაცია პროექტის ეტაპების შესახებ. ზოგადად -პანდემია და მისგან თავის დაცვა არის მეტად მნიშვნელოვანი არა მარტო ჩვენთვის სრულიად სამყაროსთვის და სწორედ ამიტომ გადავწყვიტეთ ამ თემაზე მუშაობა ვთვლით რომ მოსწავლეების მიერ შექმნილი თემები, კომიქსები, ჩანახატები უფრო აქტუალური, მისაღები და ადვილად დასამახსოვრებელია გარშემომყოფთათვის. გარდა ამისა მოსწავლეები გაეცნობიან და გაიწაფებიან ინტერნეტ და სატელევიზიო სივრცეში არსებული მასალების დამუშავებაში.ანალიზის გაკეთებასა და რეალურ ცხოვრებაში გამოყენებაში,ამაღლდება ცნობიერება და იქნება სახალისოც. მოხდება ინფორმაციის ტრანსფერი და თემში გავრცელება. მოსწავლეებში ამაღლდება  დინამური და ფუნქციური ცოდნის დონე, ჩამოყალიბდება სასწავლო პროცესის მიმართ პოზიტიური დამოკიდებულება.

 

პირველ ეტაპზე გათვალისწინებული ყველა ღონისძიება დასრულებულია და განთავსებულია ელექტრონულ წიგნში. ელ.წიგნში იხილავთ მოსწავლეთა საუკეთესო ნამუშევრების კრებულს: ესეები,სლოგანები, კოვიდ-ლექსიკონი, ჩანახატები, ვიქტორინა. მეორე ეტაპზე ვაპირებთ ფლეშმობს,(რომელიც ჩატარდება ეპიდ.სიტუაციის გთვალისწინებით) და 2 წუთიანი ვიდეორგოლის დამზადებას, რომელიც განთავსება სოციალურ ქსელში და გავა ერთერთი ტელევიზიის ეთერში.პროექტის მეორე ეტაპის დასრულების ვადა იქნება მარტი.

 აქვე გთავაზობთ ელექტრონული წიგნის ლინკს სადაც  მსურველს აღნიშნული რესურსი სრულად შეუძლია იხილოს.

https://read.bookcreator.com/dvRfbnVCxeur3lRJO9k-kMeHrb_7LgV-RPj6LQnxKWo/_wdGwet6Qn2PuZLwv26hpw

 

 

                                                                     სასწავლო რესურსი სინონიმები და ანტონიმები

                                                                                      (ითამაშეთ ჩვენთან ერთად)

 

შექმნილია გრძელვადიანი მიზნებისთვის, თითოეულ ბილეთზე წარმოდგენილია  სინონიმები და ანტონიმები(ყველა ბილეთისთვის სხვდასხვა).  ბილეთები შეიძლება გამოყენებულ იქნას, როგორც ჯგუფური, ასევე წყვილებში და ინდივიდუალური მუშაობისას.

მოსწავლეებს,  დაურიგდებათ ბილეთბი, შემდეგ კოჭები, რომელიც მოთავსებულია პატარა ყუთში, მოსწავლეს/მოსწავლეებს ამოაქვს/ამოაქვთ კოჭები თითო-თითოდ, მოძებნიან ბილეთზე სწორ/ შესაბამისს სიტყვას და მოათავსებენ.

აღნიშნული რესურსის „ითამაშეთ ჩვენთან ერთად“ მიზანია: ლექსიკური მარაგის შევსება და გამდიდრება,  სიტყვათა სემანტიკური კავშირის აქტიურად და შემოქმედებითად გამოყენება.

რესურსის გამოყენება შესაძლებელია დაწყებით საფეხირზე და შემდგომ.

 

 

 

 

 

გამზირი

 

 

ბაბუა

 

 

მომხიბვლელი

 

 

გაჯავრდა

 

 

მოკლე

 

 

ცხელი

 

 

უმცროსი

 

 

ნათელი

 

 

მსხვილი

 

 

მსუბუქი

 

 

დაბალი

 

 

გამხდარი

 

 

მოსწავლე

 

 

 

ბია

 

 

განთიადი

 

 

ამპარტავანი

 

                                                                                                                                                                                                                      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 წიგნის საჯაროდ კითხვის მსოფლიო დღე!

დღის განრიგი:

2 თებერვალი- წიგნის საჯაროდ კითხვის მსოფლიო დღეა.(  პროექტი:

სსიპ ქალაქ თბილისის N29 საჯარო სკოლაში, აღნიშნული პროექტის ფარგლებში  დაგეგმილია შემდეგი აქტივობები:

თვითმმართველობისა და სამოქალაქო კლუბის წევრები ესტუმრებიან N119 საბავშვო ბაღს, 5-6 წლიან ბავშვებს წაუკითხავენ საყვარელ ზღაპრებსა და მოთხრობებს

14:00 სთ- სკოლაში სტუმრად მოვლენ მშობლები და მე 2 კლასელ მოსწავლეებს მასწავლებლებთან ერთად წაუკითხავენ მოთხრობებს/ზღაპრებს.

მე-5 კლასელი მოსწავლეები საყვარელ ნაწარმოებებს წაიკითხავენ;

15:00 სთ- „კითხულობს სტუმარიგვეწვევა ძველი თბილისის რაიონის რესურსცენტრის უფროსი სპეციალისტი თამარ კეშელავა;

16:00 სთ -სკოლის ეზოში, უფროსკლასელები და მსურველები წაიკითხავენ საჯაროდ, ხმამაღლა;

 

მიმართვა საზოგადოებას! თუ სურვილი გაქვთ გთხოვთ ,ჩაერთოთ აქტივობებში, ვინაიდან, კვლევა და გამოცდილება ადასტურებს, რომ ბავშვს, რომელსაც წიგნს ხმამაღლა უკითხავენ სწრაფად უმდიდრდებათ ლექსიკური მარაგი, ადვილად სწავლობენ წერა-კითხვას.

იკითხეთ, უკითხეთ, რადგან კითხვა სიკეთეა..

01.02.2023.

რეფლექსია

თბილისის N29 საჯარო სკოლის თვითმმართველობა და სამოქალაქო კლუბი-საჯაროდ კითხვის მსოფლიო დღეს აღნიშნავს, დაგეგმილი აქტივობები:

უფროსკლასელები ჩუღურეთის რაიონში მდებარე N119 საბავშვო ბაღს ეწვივნენ და 5-6 წლიანების ჯგუფთან საბავშვო ზღაპრები წაიკითხეს, აღფრთოვანებული უსმენდნენ ბაღის აღსაზრდელები უფროს მეგობრებს, პირობაც დადეს წერა-კითხვას ვისწავლით და წიგნის კითხვას ჩვენც შევიყვარებთო.

მეორე კლასელებს საბავშვო მოთხრობები მასწავლებლებმა და მშობლებმა წაუკითხეს სკოლის სააქტო დარბაზში შეკრებილებმა მოისმინეს სხვადასხვა გმირების თავგადასავალი, თავადაც გამოთქვეს სურვილი წაეკითხათ, განსაკუთრებით საინტერესო აღმოჩნდა მშობლების ჩართულობა, რისთვისაც მადლობა გვინდა მათ გადავუხადოთ.

მესამე კლასელებთანწიგნის კითხვის მსოფლიო დღესტუმართან ერთად აღვნიშნეთ, ძველი თბილისის რესურსცენტრის უფროსი სპეციალისტი თამარ კეშელავა გვესტუმრა, რომელმაც საინტერესო მოთხრობა წაუკითხა მოსწავლეებს და მათი აზრიც მოისმინა.

მეხუთე კლასის მოსწავლეებმა თავად წაიკითხეს საყვარელი ნაწარმოებები, შთაბეჭდილებები გაგვიზიარეს და რჩევებიც მოგვცეს.

მადლობა თითოეულ მონაწილეს საინტერესო და დაუვიწყარი დღისთვის.

იკითხეთ ბევრი, იკითხეთ ხმამაღლა!

 

 

 წრე

ქვემოთ ჩამოთვლილი სიტყვების მიხედვით   დაახასიათეთ  ძმები:

მდიდარი, ღარიბი, ჭკვიანი, კეთილსინდისიერი, ბოროტი, ბოღმიანი, თავმდაბალი, ამპარტავანი, ყოჩაღი, გულბოროტი, გულკეთილი,

 

 

 

უფროსი ძმა არის:                                                                                                               უმცროსი ძმა არის:

Circle divided in 2 segments. Pizza or pie round shape cut in equal slices.  Outline style. Simple chart. 17068354 Vector Art at Vecteezy

 

განმარტეთ შემდეგი სიტყვები:

ეთაკილებოდა-

დაკონკილი-

ამპარტავანი-

თავმდაბალი-

ამაგი-

 

 

                                  პროექტები 


თავფურცელი:                                                                                                                                

სკოლის დასახელება - სსიპ ქალაქ თბილისის #29  საჯარო სკოლა                           ახალი სკოლის მოდელი

პროექტის სათაური- კონფლიქტები“კონფლიქტების მართვა სკოლაში და კლასში“

განხორციელების ვადები - 01/10/2021 – 01/05/2022

პროექტის კავშირი ზოგადი განათლების ეროვნულ მიზნებთან/ზოგადი განათლების შესახებ კანონთან -

ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნებიდან გამომდინარე, ეროვნული სასწავლო გეგმა ასევე გამოყოფს პრიორიტეტულ თემებს და მათ შორის არის: კონფლიქტების მართვა- კონფლიქტი ცხოვრების განუყოფელ ნაწილია. სკოლაში ხშირად კონფლიქტის თანმდევი პროცესია ძალადობაც (ბულინგი). ამის გათვალისწინებით, სკოლის საერთო კულტურა ხელს უნდა უწყობდეს ფიზიკური თუ ფსიქიკური ძალადობის ფენომენის გააზრებას, ძალადობასა და კონფლიქტს შორის არსებული განსხვავებების გაცნობიერებასა და კონფლიქტების არაძალადობრივი მეთოდებით გადაჭრის გზების სწავლებას;

 

პროექტის ხელმძღვანელი:  სკოლის დირექტორი;

პროექტის განმახორციელებელი გუნდი-ფოკუს ჯგუფი:ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებლები,სამოქალაქო განათლებისა და ესთეტიკის კათდრის წარმომადგენლები.

პროექტის საერთო ბიუჯეტი (თანხა) –

 

I.პრობლემის დასაბუთება (მაქსიმუმ 200 სიტყვა)

·         პრობლემა ნამდვილად გვაქვს და ეს არის  კონფლიქტები სასკოლო სივრცეში, რაც იწვევს აგრესიას, აგრესია კი ხშირ შემთხვევაში გადაიზრდება ძალადობაში,  მოსწავლე, სასკოლო საზოგადოება,  თემი, ოჯახი,  საკმარისად  არ არის ინფორმირებული ძალადობის ფორმებისა და არსის  შესახებ, ბავშვის აღზრდის მეთოდების,  ბავშვთა უფლებების შესახებ.

·         მოსწავლეთა უმრავლესობამ არ იცის როგორ მოიქცეს, როცა მათზე,   მათ მეგობარზე  ძალადობენ. ისინი  ხშირ შემთხვევაში მალავენ  ძალადობასა და მოძალადეების ვინაობას,  დასახმარებლად არავის მიმართავენ, რადგან ფიქრობენ, რომ  კონფლიქტი შეიძლება კიდევ უფრო გამწვავდეს და  ეგუებიან არსებულ   ძალადობას.

·         კონფლიქტებიდან გამომდინარე: სკოლები ყოველდღიურად დგანან ბულინგის რისკის წინაშე, რასაც უმრავლესობა არ აღიარებს ან უბრალოდ გულგრილია აღნიშნულის მიმართ.

    სწორედ ამიტომ მიგვაჩნია აღნიშნული თემის შესწავლა, გაანალიზება,  პრევენცია და ინტერვენციები მნიშვნელოვან აქტივობად სასკოლ ცხოვრებაში.აქედან გამომდინარე მთავარის ინფორმირებულობა მას შემდეგ რაც ჩატარდება კვლევა და გამოიკვეთება მნიშვნელოვანი ასპექტები.მშრალი ინფორმაცია და მხოლოდ მოწოდებებით ვერ შევძლებთ პრობლემის მოგვარებას.ამიტომაც უნდა განისაზღვროს პროექტის მიზანი და ამოცანები.

 

 

 (აღწერეთ არსებული მდგომარეობა, რომელსაც პასუხობს დაგეგმილი საქმიანობა; ასევე აღწერეთ პრობლემა, რომლის გადაჭრასაც ემსახურება მოცემული პროექტი. მიუთითეთ, როგორ მოხდება აღნიშნული პრობლემის გადაჭრა პროექტის განხორციელების შედეგად. გთხოვთ მიუთითოთ კონკრეტული ციფრები და მიუთითოთ წყარო.)

 

 

II.პროექტის მიზანი  და ამოცანები(რეალისტური, გაზომვადი, დროში მიღწევადი)

პროექტის “კონფლიქტების მართვა სკოლაში და კლასში“ მიზანია დავგეგმოთ ისეთი აქტივობები რომლებიც ეროვნული სასწავლო გეგმის საგნობრივი სტანდარტით გათვალისწინებული შედეგების მაქსიმალური დაფარვას გამოიწვევს. ამაღლდება ცნობიერება და მოხდება ჩართულობა ასევე ინფორმაციის ტრანსფერი - თემში გავრცელება.

სწავლა-სწავლების პროცესის გაუმჯობესება, კონფლიქტების მართვა, დაძაბულობის შემცირება, მოსწავლეებში პოზიტიური დამოკიდებულების ჩამოყალიბების გზით.

1.მოსწავლეებში კოგნიტური და მეტაკოგნიტური უნარების განვითარების ხელშეწყობა;

2.სწავლების მრავალფეროვანი მეთოდების გამოყენება;

3.მოსწავლეებში ინფორმაციის მოძიებისა დ ანალიზის უნარის განვითარება;

4.არაფორმალური განათლების გზით მოსწავლეებში პოზიტიური დამოკიდებულების ჩამოყალიბება;

III. სამიზნე ჯგუფები:

 ზოგადად მოსწავლეები, განსაკუთრებით კი დაწყებით და საბაზო საფეხურის.

(ვისი პრობლემის მოგვარებას ცდილობთ და ვინ შეიძლება მიიღოს კიდევ სარგებელი)

მასწავლებლები - ინფორმაციის მოძიება პროფესიული განვითარება,- კონკრეტული მიმართულებით, გამოცდილების გაზიარება, პრობლემის  აღიარება და ინტერვენციების დაგეგმვა.

მოსწავლეები - ნებისმიერი სახით (მასწავლებლის, თანაკლასელის, საზოგადოების წარმომადგენლის, მედია-ტელევიზიის საშუალებით) ინფორმაციის ანალიზი და სინთეზის უნარის განვითარების ხელშეწყობა; პრევენციის მნიშვნელოვნების გააზრება და კონფლიქტების მართვის სწავლა.

თემი - კონფლიქტების არსის და ზიანის შესახებ ინფორმირებულობა და გამოყენება.

IV. რისკების ანალიზი  მონაწილეობისგან თავის არიდება, ჩართულობის სურვილის არქონა, შიშის სინდრომი.

(აღწერეთ პროექტის რისკები. რა ფაქტორებმა შეიძლება შეგიშალოთ ხელი პროექტის აქტივობების  განხორციელებაში. გაქვთ თუ არა შემუშვებული რისკების/საფრთხეების მართვის სტრატეგიები.)

 

რისკები

 

ალბათობა*

 

რისკის შემცირების სტრატეგია

       შიდა

1.მასწავლებლების დამოკიდებულება.

2.დროის დეფიციტი.

საშუალო

მაღალი

მოტივაციის შექმნა,მონიტორინგის ამოქმედება.

 

ხელშეწობა,სასურველი გრაფიკის შექმნაში.

 

გარე

1.არ შედგეს თანამშრომლობა

მაღალი

მოტივირებული გარემოს შექმნა, კონკრეტული ამოცანების დასახვა და შესრულების მიონიტორინგი.

 

V. სამოქმედო გეგმა

(პირველ სვეტში მიუთითეთ რა ამოცანების შესრულებას ისახავთ პროექტში მითითებული მიზნის მისაღწევად. მიზნის მისაღწევად შეიძლება დაისახოთ ერთი, ორი ან რამდენიმე ამოცანა პროექტის სპეციფიკის გათვალისწინებით. )

ეტაპები

 

კავშირი პროექტის მახასიათებლებთან

აქტივობა

(საქმიანობა / მოქმედება)

ვადები

რესურსები

დადასტურება

პასუხისმგებელი პირი

შენიშვნა

ადამიანური

მატერიალური

 

1.საორგანიზაციო საკითხების მოგვარება/გაცნობა

N7, 8

სიტუაციის კვლევა

ოქტომბერი

კათედრის წარმომადგენლები. კვალიფიციური კადრები.

ფურცელი.კომპიუტერი.პრინტერი.ფერადი ფურცლები. მარკერები.

შვსებული დოკუმენტაცია

დირექტორი/დირექტორის მოადგილე.კათედრის ხელ-ლები

 

N7, 8

პროექტის მართვის ჯგუფის შექმნა

ოქტომბერი

მასწავლებლები

კომპიუტერი, მასწავლებელთა სია

შექმნილი თიმსის ჯგუფი

სკოლის დირექცია

 

N 13

პროექტის დაგეგმვა

ოქტომბერი

მასწავლებლები

კომპიუტერი, პროექტის ფორმა

პროექტის გეგმა

პროექტის მართვის ჯგუფი

 

N 8, 12

ვებ-გვედზე და სოც.ქსელში ინფორმაციის გავრცელება/გაცნობის მიზნით.

ნოემბ/დეკემბერი

საქმისმწარმოებელი და სამოქალაქო განთლების მასწავლებელი-ადმინები.

კომპიუტერი,ინტერნეტი.ქსეროქსი.

განთავსებული ინფორმაციის ამსახველი ვიდეო/ფოტო მასალა.

პროექტის მართვის ჯგუფი

 

N 9

მოლაპარაკების წარმოებ მეგობარ ტელევიზიებთან მუდმივი მინიმალური საეთერო დროის მოპოვების მიზნით

ნოემბერი

პროექტის მართვის გუნდი

პროექტის გეგმა, მზა ვიდეო-რგოლები

შეთანხმება ტელევიზიასთან

სკოლის დირექცია

 

N 8, 12

ონლაინ შეხვედრები აზრის გაზიარება,მოპოვებული ინფორმაციის გაზიარება და დისკუსია.

ნოემბერი/ მაისი

დირექცია, მასწავლებლები, კათედრის სხვა წევრები.

საკანცელარიო ნივთები, კომპიუტერი, პროექტორი,ქსეროქსის აპარატი

ფოტო-ვიდეო მასალა სოც.ქსელი.

სკოლის დირექცია, პროექტის მართვის ჯგუფი

 

2.სასწავლო თემების დაკავშირება დემოკრატიულ ღირებულებებთან, შერჩეულ პრიორიტეტულ თემასთან, კომპლექსურ დავალებებში აღნიშნული საკითხების წარმოჩენა

N 1, 2, 3, 6

კომპლექსური დავალებების გაწერა

შეფასების რუბრიკების შემუშავება

დეკემბერი

მასწავლებლები

ესგ, საგნობრივი გზამკვლევები

კომპლექსური დავალების ბარათები

პროექტის მართვის გუნდი

 

N 1, 2, 3, 5, 6

კომპლექსური დავალებების შესრულება

ოქტომბერი, ნოემბერი, დეკემბერი

მასწავლებლები, მოსწავლეები

კომპლექსური დავალების ბარათები

დავალების საბოლოო პროდუქტები

პროექტის მართვის გუნდი

 

N 1, 2, 3, 5, 6

პრიორიტეტული თემების და დაგეგმილი კომპლექსური დავალებების შესაბამისობაში მოყვანა სასკოლო კურიკულუმთან

დეკემბერი- თებერვალი

მასწავლებლები

კომპლექსური დავალებები

სასკოლო კურიკულუმი

პროექტის მართვის გუნდი

 

3.არაფორმალური განათლების ხელშეწყობა. ტრანსფერი

N 11

ესეებისა და ჩანახატების კონკურსი

დეკემბერი იანვარი

მასწავლებლები, მოსწავლეები

საკონკურსო განაცხადი

წარმოდგენილი ესეები

პროექტის მართვის გუნდი

 

N 11

სლოგანების კონკურსი

იანვარი, თებერვალი

მასწავლებლები, თვითმმართველობა

ინფორმაცია, ფოტო მასალა, ქაღალდი, კომპიუტერი

სლოგანები

პროექტის მართვის გუნდი

 

N 11

ნახატების კონკურსი

თებერვალი

მასწავლელები, მოსწავლეები

საკონკურსო განაცხადი

ნახატები

პროექტის მართვის გუნდი

 

N 11

სცენარების კონკურსი, სოციალური რეკლამის შექმნის მიზნით.

მარტი

მოსწავლეები, მასწავლელები

მოსწავლეების მიერ შექმნილი სცენარით.

სცენარი

პროექტის მართვის გუნდი

 

N 11

ვიდეო-რგოლის მომზადება

აპრილი

მოსწავლეები, მასწავლელები

გეგმა-მონახაზი

სოციალური ქსელით გავრცელება

პროექტის მართვის გუნდი, სკოლის დირექცია

 

 

 

 

4.მონიტორინგი

N 12

მონიტორინგის ჯგუფის შექმნა

ოქტომბერი

პროექტის მართვის ჯგუფი

განკარგულების ფორმა

განკარგულება

სკოლის დირექცია

 

 

მონიტორინგის გეგმის და ფორმების  შემუშავება

ოქტომბერი

მონიტორინგის ჯგუფი

პროექტის გეგმა

შემუშავებული გეგმა, ფორმები

პროექტის მართვის ჯგუფი

 

N 5, 13

მონიტორინგის განხორციელება:ეტქპობრივად

დეკემბერი/ აპრილი

მონიტორინგის ჯგუფი

მზა რესურსები, პროექტის გეგმა

მონიტორინგის ანალიზი

პროექტის მართვის ჯგუფი

 

5.პროექტის წარდგენა/ შეფასება

N 7, 8, 9, 13

შექმნილი ნამუშევრების წარდგენა

მაისი

მოსწავლეები, პროექტის მართვის ჯგუფი

პრეზენტაციები, როგორც პირისპირ ასევე ონლაინ.

ვიდეო ჩანაწერები.

სკოლის დირექცია

 

 

VI. მონიტორინგის, შეფასებისა და უკუკავშირის გეგმა

(გთხოვთ, დეტალურად აღწერეთ, როგორ მოახდება პროექტის პერმანენტული მონიტორინგი და შედეგების (შუალედური და ფინალური) შეფასება.)

N

მონიტორინგის ფორმა

ინსტრუმენტი

დადასტურება

შეფასება, უკუკავშირი

2.3

დაკვირვება

დაკვირვების სქემა

შევსებული ჩექ-ლისტი

რეკომენდაციები

3.2.

დაკვირვება

დაკვირვების დღიური

ჩანაწერები

ზეპირი

3.5.

გამოკითხვა

ონლაინ კითხვარი

შევსებული კითხვარი

ანალიზი

II. აქტივობების განხორციელების კალენდარი

N

აქტივობა

ოქტომბერი

ოქტომბერი

ოქტომბერი.

ნოემბერ/

დეკემბერი.

დეკემბერი

ოქტ.ნოემბ.

დეკემბ.

დეკე,ბერი

იანვარი.

თებერვალი

/მარტი

აპრილი

მაისი

 

კვლევა და კვლევის შდეგები

·          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

პროექტის მართვის ჯგუფის შექმნა

 

·          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

პროექტის დაგეგმვა

 

 

·          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

აქტივობების გაცნობა

 

 

 

·          

 

 

 

 

 

 

 

 

კომპლექსური დავალებების დაგეგმვა

 

 

 

 

·          

·          

·          

 

 

 

 

 

კომპლექსური დავალებების განხორციელება

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ესეების კონკურსი

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

გამარჯვებული ესეების გამოვლენა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ნახატების კონკურსი

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ვიქტორინა პანდემიის თემაზე

 

 

 

 

 

 

 

 

 

·          

 

 

 ნამუშავრების და ნახატების გამოფენა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

·          

 

ფლეშ-მობი

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

მონიტორინგის ჯგუფის შექმნა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

მონიტორინგის გეგმისა და ფორმების შემუშავება

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

მონიტორინგის განხორციელება

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ვიდეო-რგოლის მომზადება

 

 

 

 

 

 

 

 

·          

·          

 

 

პროექტის შეჯამება

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ü   

 

 

 

VIII.ბიუჯეტი ( ნიმუში)

ბიუჯეტის მუხლი

ერთეული

ერთეულის რაოდენობა

ერთეულის ფასი

სკოლი მიერ გაწეული თანადაფინანსება (ლარი)

სხვა  წყაროების მიერ  გაწეული     თანადა   დაფინანსება (ლარი)

A. აღჭურვილობა

 

 

 

 

 

    1. ნოუთბუქი (დასახელება)

ცალი

 

 

 

ახალი სკოლის მოდელის მიერ გადმოცემული ლეპტოპი 5 ერთეული 

    2. უწყვეტი კვების ბლოკი (დასახელება)

ცალი

 

 

 

 

    3. პრინტერი (დასახელება)

ცალი

 

 

 

 

ჯამი

 

 

 

 

 

B. ადმინისტრაციული ხარჯები

 

 

 

 

 

     1. საკომუნიკაციო ხარჯი

თვე

 

 

 

 

     2. ინტერნეტი

თვე

 

 

 

 

     3. საკანცელარიო ხარჯი

თვე

 

 

 

 

     4. ოფისის ქირა

თვე

 

 

 

 

     5. კომუნალური გადასახადები

თვე

 

 

 

 

ჯამი

 

 

 

 

 

C. მასალების მომზადება

 

 

 

 

 

     1. სარეკლამო ფურცლები

ცალი

 

 

 

 

     2. ბროშურის გამოცემა

ცალი

 

 

 

 

ჯამი

 

 

 

 

 

ჯამი ყველა პუნქტისთვის

 

 

 

 

 

საბანკო მომსახურება

თვე

 

 

 

 

პროექტის მთლიანი ღირებულება

 

 

 

 

 

 

IX. მოსალოდნელი შედეგები

(როგორია პროექტის მოსალოდნელი შედეგები; რა შეიცვლება და რომელი ჯგუფისთვის? გთხოვთ აღწერეთ შეფასების მეთოდოლოგია, რომლის საშუალებითაც მოხდება პროექტის მოსალოდნელი შედეგების  შეფასება.)

მოკლევადიანი

A.    რაოდენობრივი   

დაგეგმილი და განხორციელებული კომპლექსური დავალებები დაწყებით და საბაზო საფეხურის ყველა კლასში.

 

თვისებრივი 

პროექტში ჩართულმა მოსწავლეებმა კლასის პედაგოგებთან ერთად დაიწყეს მრავალფეროვანი აქტივობების დაგეგმვა. რომლებიც შესაბამისობაშია ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან,სადაც გათვალისწინებული იქნება მოსწავლეთა ინტერესები. დეკემბრის ბოლოსთვის -  შესრულებული ესეები, ნახატები, აპრილის ბოლოს ფლეშ-მობი, სპექტაკლები.

 

გრძელვადიანი

A.    რაოდენობრივი   

კათედრის ხელმძღვანელებთან ერთად მოხდება პედაგოგების მაქსიმალური ჩართულობა, მათ  უკვე ექნებათ მზა პროდუქტი ფლაერების,ესეების,ნახატების და ფლაერების სახით ასევე მოსწავლეების მიერ შექმნილი ვიდეორგოლი “როგორ ვმართოთ კონფლიქტების სკოლაში და კლასში.  თემატური ნამუშავრები გამოიკვრება სკოლაში და სკოლის მიმდებარ ტერიტორიაზე. სასწავლო წლის ბოლოს მოხდება სტანდარტის  70% დაფარვა. (მზა პროდუქტი მომავალი სასწავლო წლისთვის,მაღალი აკად.მოსწრება, ინფორმირებული  მშობელი)

       B. თვისებრივი   

მასწავლებელებში  იზრდება მზაობა, რომელიც შესაბამისობაშია  ეროვნული სასწავლო გეგმასთან.   კათედრებზე,ხელმძღვანელებთან, მასწავლებლებთან და დირექციასთან ერთად   მიმდინარეობს მასწავლებლების მიერ მრავალფეროვანი ტიპის    აქტივობებზე  მუშაობა, ხდება აზრთა ურთიერთგაცვლა, მოსწავლეები ეჩვევიან მოძიებული ინფორმაციის დახარისხებას, ანალიზს, რაც შემდგომში გათვალისწინებული იქნება გრძელვადიანი პერსპექტივის დასახვისთვის.

 

 

X. პროექტის მდგრადობა (როგორ წარმოგიდგენიათ პროექტის განვითარება პროექტის    დასრულების შემდეგ?  რა მექანიზმებით მოხდება პროექტის განხორციელებით მიღებული დადებითი შედეგის/შედეგების შენარჩუნება და გაუმჯობესება).

მოხდება მიღებული პრაქტიკის განვრცობა. პროცესში გამოიკვეთებიან სასწავლო ლიდერები, რომლებიც ხელს შეუწყობენ მასწავლებელთა და მოსწავლეთა  შემდგომ თანამშრომლობასა და კონფლიქტების მართვის ხელშეწყობას.  

            მასწავლებლებს ექნებათ საკუთარი პორტფოლიო, სადაც განთავსებული იქნება შეფასების შედეგები,უკუკავშირი, წარმატებული პროექტი საშუალებას მისცემს სხვა საგნობრივ ჯგუფებს გაფართოვდეს თანამშრომლობის  არეალი   ყველა საფეხურზე.    პროექტის განხორციელებით სკოლა დააკმაყოფილებს ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ სტანდარტს, გაიზრდება მოსწავლეთა აკადემიური შედეგები, მათი და მშობელთა კმაყოფილება.

ამაღლდება საზოგადოების ცნობიერების დონე, თუ როგორ უნდა მოიქცნენ კონფლიქტური სიტუაციის დროს,

მოსწავლეები და მასწავლებლები იფიქრებენ  პრევენციასა და ინტერვენციებზე  ნამუშევრების დოკუმენტირებაზე, რაც ასევე გაზრდის როგორც მათ თვითშეფასებას, ასევე გააძლიერებს სასწავლო რესურსების ბანკს.


 

 





შემაჯამებელი დავალების ანალიზი

 

კლასი: __მე-5 (ა), მე-5 (ბ)

საგანი: _ ქართული ენა და ლიტერატურა 

პედაგოგი: _ირმა ჩარტია

შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი:  

შემაჯამებელი სამუშაოს  შესრულების ფორმა:  _კომპლექსური დავალება

 

შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები

N

შემაჯამებელი დავალების ნომერი

შემაჯამებელი დავალების პირობა

საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლის შეფასებასაც ემსახურება  კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება

1

1-ლი შემაჯამებელი

12/11/2021

ერთი პერსონაჟის წერილი მეორეს მიმართ - ზურაბი და მაგდანი რთველში ეპატიჟებიან ნაიბსა და მის ცოლს ,,იავნანამ რა ჰქმნა?!-ს“ მიხედვით.

ქართ. V. 1. ქართ. V. 8. ქართ. V. 12.

ქართ. V. 14.

2

მე-2 შემაჯამებელი

24/12/2021

თხზულება - დედა გიორგი ლეონიძის ,,დედას“ მიხედვით.

ქართ. V. 1. ქართ. V. 4. ქართ. V. 8.

ქართ. V. 9. ქართ. V. 13.

 

3

მე-3 შემაჯამებელი

29/03/2022

პერსონაჟთა შედარებითი დახასიათება ,,ჩემი თავგადასავალი“-ს მიხედვით

 

 

ქართ. V. 1. ქართ. V. 8. ქართ. V. 12.

ქართ. V. 14.

 

4

მე-4 შემაჯამებელი

21/04/2022

თხრობა მთხრობელის შეცვლით - ლადო ასათიანი ,,კრწანსის ყაყაჩოების“ მიხედვით

 

ქართ. V. 1. ქართ. V. 8. ქართ. V. 12.

ქართ. V. 14.

 

5

მე-5 შემაჯამებელი

28/04/2022

პოსტერის შექმნა იგავის მთვარი სათქმელის გადმოცემით ,,სიბრძნე-სიცრუისა“-ს მიხედვით

 

ქართ. V. 1. ქართ. V. 4. ქართ. V. 8.

ქართ. V. 9. ქართ. V. 13.

 

6

მე-6 შემაჯამებელი

06/06/2022

ზღაპრის შექმნა შესამაბისი სტრუქტურის მიხედვით - ,,პატარა დინოზავრი“

ქართ. V. 1. ქართ. V. 8. ქართ. V. 12.

ქართ. V. 14.

7

მე-7 შემაჯამებელი

26/06/2022

წარმოიდგინეთ თქვენი თავი რომელიმე ცხოველის ან ფრინველის ადგილას და გადმოეცით, თუ რას გრძნობენ და განიცდიან ისინი, როდესაც ადამიანები დაუნდობლად ექცევიან- ,,შვლის ნუკრის ნაამბობის მიხედვით“

ქართ. V. 1. ქართ. V. 8. ქართ. V. 12.

ქართ. V. 14.

8

 

 

 

9

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები

ქულა

N1 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N2 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N3 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N4 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N5 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

1-2 ქულა

მოსწავლეს არ აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, არ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

 

მოსწავლეს არ აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, არ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს არ აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, არ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს არ აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, არ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს არ აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, არ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

 

3-4 ქულა

მოსწავლეს თითქმის არ   აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; თითქმის არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

 

მოსწავლეს თითქმის არ   აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; თითქმის არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს თითქმის არ   აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; თითქმის არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს თითქმის არ   აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; თითქმის არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს თითქმის არ   აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; თითქმის არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

5 ქულა

 

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

6 ქულა

 

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

7 ქულა

მოსწავლეს ნაწილობრივ კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

 

მოსწავლეს ნაწილობრივ კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

8 ქულა

მოსწავლეს კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

 

მოსწავლეს კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

 

9 ქულა

მოსწავლეს აქვს ნაწილობრივ სრულყოფილად ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; შეუძლია მხატვრული ტექსტის ადეკვატურად გაგება-გააზრება; სხვადასხვა წერითი კომუნიკაციის გამოყენება.

მოსწავლეს აქვს ნაწილობრივ სრულყოფილად ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; შეუძლია მხატვრული ტექსტის ადეკვატურად გაგება-გააზრება; სხვადასხვა წერითი კომუნიკაციის გამოყენება.

მოსწავლეს აქვს ნაწილობრივ სრულყოფილად ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; შეუძლია მხატვრული ტექსტის ადეკვატურად გაგება-გააზრება; სხვადასხვა წერითი კომუნიკაციის გამოყენება.

მოსწავლეს აქვს ნაწილობრივ სრულყოფილად ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; შეუძლია მხატვრული ტექსტის ადეკვატურად გაგება-გააზრება; სხვადასხვა წერითი კომუნიკაციის გამოყენება.

მოსწავლეს აქვს ნაწილობრივ სრულყოფილად ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; შეუძლია მხატვრული ტექსტის ადეკვატურად გაგება-გააზრება; სხვადასხვა წერითი კომუნიკაციის გამოყენება.

 

 

 

10 ქულა

მოსწავლეს აქვს სრულყოფილად ტექსტის მოსმენისა და ინტერპრეტაციის უნარი; შეუძლია სხვადასხვა მხატვრული ტექსტის ადეკვატურად გაგება-გააზრება; წერითი დავალების განსაზღვრა და ფუნქციუირი სტილის არჩევა.

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

 

 

მოსწავლეს სრულყოფილად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის , გაგება-გააზრების უნარი, ასევე, წერითი დავალების განსაზღვრისა და ფუნქციური სტილის არჩევის უნარი.

მოსწავლეს სრულყოფილად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის , გაგება-გააზრების უნარი, ასევე, წერითი დავალების განსაზღვრისა და ფუნქციური სტილის არჩევის უნარი.

მოსწავლეს სრულყოფილად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის , გაგება-გააზრების უნარი, ასევე, წერითი დავალების განსაზღვრისა და ფუნქციური სტილის არჩევის უნარი.

 

 

მოსწავლეს სრულყოფილად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის , გაგება-გააზრების უნარი, ასევე, წერითი დავალების განსაზღვრისა და ფუნქციური სტილის არჩევის უნარი.

 

* თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც აუციელებლად უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების ანალიზის ფორმას


შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები

ქულა

N6 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N7 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N8 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N9 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N10 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

1-2 ქულა

მოსწავლეს არ აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, არ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს არ აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, არ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

 

 

 

 

 

 

3-4 ქულა

 

მოსწავლეს თითქმის არ   აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; თითქმის არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს თითქმის არ   აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; თითქმის არ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

 

 

 

 

5 ქულა

 

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

 

 

 

 

 

 

6 ქულა

 

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ  აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ  შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, ნაწილობრივ აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

 

 

 

 

 

 

7 ქულა

 

მოსწავლეს ნაწილობრივ კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს ნაწილობრივ კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; ნაწილობრივ კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

 

 

 

 

 

 

8 ქულა

 

მოსწავლეს კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

მოსწავლეს კარგად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; კარგად შეუძლია ტექსტის გაგება-გააზრება და ასევე, კარგად აქვს განვითარებული წერითი კომუნიკაციის უნარები.

 

 

 

 

 

 

9 ქულა

 

მოსწავლეს აქვს ნაწილობრივ სრულყოფილად ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; შეუძლია მხატვრული ტექსტის ადეკვატურად გაგება-გააზრება; სხვადასხვა წერითი კომუნიკაციის გამოყენება.

მოსწავლეს აქვს ნაწილობრივ სრულყოფილად ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარი; შეუძლია მხატვრული ტექსტის ადეკვატურად გაგება-გააზრება; სხვადასხვა წერითი კომუნიკაციის გამოყენება.

 

 

 

 

 

 

10 ქულა

 

მოსწავლეს სრულყოფილად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის , გაგება-გააზრების უნარი, ასევე, წერითი დავალების განსაზღვრისა და ფუნქციური სტილის არჩევის უნარი.

მოსწავლეს სრულყოფილად აქვს განვითარებული ტექსტის ინტერპრეტაციის , გაგება-გააზრების უნარი, ასევე, წერითი დავალების განსაზღვრისა და ფუნქციური სტილის არჩევის უნარი.

 

 

 

 

 

 

* თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც აუციელებლად უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების ანალიზის ფორმას

 


შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი

მიღებული შედეგების ანალიზი

მოსწავლეთა მიერ შესრულებულმა დავალებებმა ცხადყო, რომ შემაჯამებელ დავალებებს მარტივად გაართვეს თავი. გამოიკვეთა ცალკეული ხარვეზები, ძირითადად მართლწერის საკითხებთან დაკავშირებით, რისთვისაც მომავალში დაიგეგმება შესაბამისი სავარჯიშოები, რაც ვფიქრობ, გამოასწორებს ხარვეზს. საბოლოო ჯამში, შეიძლება ითქვას, რომ მოსწავლეებმა ხალისით შეასრულეს თითოეული დავალება და შედეგებიც შესაბამისი იყო.

დასკვნა

დავალებები, რომლებიც შემაჯამებლის სახით შეასრულეს მოსწავლეებმა, მათთვის სახალისო და საინტერესო იყო, რაც აისახა შედეგებზე.

რეკომენდაცია

- რა არის გასაუმჯობესებელი?

- გაუმჯობესების გზები.

რეკომენდაციის სახით, შეიძლება ითქვას, რომ მოსწავლეებს გასაუმჯობესებელი აქვთ მართლწერის საკითხები, რისთვისაც უნდა შემუშავდეს შესაბამისი სავარჯიშოები.

 

შემაჯმებელი დავალების  ანალიზს დანართის სახით თან ერთვის მოსწავლეების მიერ შესრულებული და მასწავლებლის მიერ შეფასებული შემაჯამებელი დავალების რამდენიმე ნიმუში ან შესრულებული შემაჯამებელი დავალების ამსახველი ვიზუალური მასალა.

 

 

პედაგოგის ხელმოწერა: ირმა ჩარტია


 


 

                           



 

 









 

                           



No comments:

Post a Comment