ქეთევან მუხიგული



შემაჯამებელი დავალების ანალიზი

კლასი: _____11_____________ 

საგანი: ___ქართული ენა და ლიტერატურა_______________________________   

პედაგოგი: __ქეთევან მუხიგული________________________________   

შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: _31.03  __16.05__2.06________________________________   

შემაჯამებელი სამუშაოს  შესრულების ფორმა:  ____წერითი______________________________    

 

შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები

N

შემაჯამებელი დავალების ნომერი

შემაჯამებელი დავალების პირობა

საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლის შეფასებასაც ემსახურება  კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება

  1

 

   1.

ალექსანდრე ყაზბეგის“ხევისბერი გოჩა“,გოცა მოთხრობის გმირი და მაგალითის მიმცემი.

 

მოცემულ საკითხზე მსჯელობა და

საკუთარი აზრის დაფიქსირება მოცემულ საკითხზე

 

2

 

  2.

ვაჟა_ფშაველას „ბახტრიონი“გმირის სახე პოემის მიხედვით და დღევანდელი გმირი

ტექსტის მთავარი

სათქმელი,საკითხთან დაკავშირებით ინფორმაციის

გააზრება

 

 

 

3

 

3.

ესე ძალადობას მიზეზი არ აქვს

მოცემულ საკითხზე მსჯელობა,

არგუმენტების მოყვანა,საკუთარი აზრების დაფიქსირება

 

 

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

6

 

 

 

 

7

 

 

 

8

 

 

 

9

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები

ქულა

N1 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N2 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N3 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N4 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N5 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

1-2 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

5 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც აუციელებლად უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების ანალიზის ფორმას


შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები

ქულა

N6 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N7 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N8 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N9 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N10 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

1-2 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

5 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც აუციელებლად უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების ანალიზის ფორმას

 


შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი

მიღებული შედეგების ანალიზი

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

 

დასკვნა

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

რეკომენდაცია

- რა არის გასაუმჯობესებელი?

- გაუმჯობესების გზები.

 

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

 

შემაჯმებელი დავალების  ანალიზს დანართის სახით თან ერთვის მოსწავლეების მიერ შესრულებული და მასწავლებლის მიერ შეფასებული შემაჯამებელი დავალების რამდენიმე ნიმუში ან შესრულებული შემაჯამებელი დავალების ამსახველი ვიზუალური მასალა.

 

 

პედაგოგის ხელმოწერა:__________________________________


შემაჯამებელი დავალების ანალიზი

კლასი: _____11_____________ 

საგანი: ___ქართული ენა და ლიტერატურა_______________________________   

პედაგოგი: __ქეთევან მუხიგული________________________________   

შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: _31.03  __16.05__2.06________________________________   

შემაჯამებელი სამუშაოს  შესრულების ფორმა:  ____წერითი______________________________    

 

შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები

N

შემაჯამებელი დავალების ნომერი

შემაჯამებელი დავალების პირობა

საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლის შეფასებასაც ემსახურება  კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება

  1

 

   1.

ალექსანდრე ყაზბეგის“ხევისბერი გოჩა“,გოცა მოთხრობის გმირი და მაგალითის მიმცემი.

 

მოცემულ საკითხზე მსჯელობა და

საკუთარი აზრის დაფიქსირება მოცემულ საკითხზე

 

2

 

  2.

ვაჟა_ფშაველას „ბახტრიონი“გმირის სახე პოემის მიხედვით და დღევანდელი გმირი

ტექსტის მთავარი

სათქმელი,საკითხთან დაკავშირებით ინფორმაციის

გააზრება

 

 

 

3

 

3.

ესე ძალადობას მიზეზი არ აქვს

მოცემულ საკითხზე მსჯელობა,

არგუმენტების მოყვანა,საკუთარი აზრების დაფიქსირება

 

 

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

6

 

 

 

 

7

 

 

 

8

 

 

 

9

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები

ქულა

N1 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N2 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N3 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N4 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N5 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

1-2 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

5 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც აუციელებლად უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების ანალიზის ფორმას


შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები

ქულა

N6 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N7 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N8 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N9 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N10 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

1-2 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

5 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც აუციელებლად უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების ანალიზის ფორმას

 


შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი

მიღებული შედეგების ანალიზი

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

 

დასკვნა

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

რეკომენდაცია

- რა არის გასაუმჯობესებელი?

- გაუმჯობესების გზები.

 

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

 

შემაჯმებელი დავალების  ანალიზს დანართის სახით თან ერთვის მოსწავლეების მიერ შესრულებული და მასწავლებლის მიერ შეფასებული შემაჯამებელი დავალების რამდენიმე ნიმუში ან შესრულებული შემაჯამებელი დავალების ამსახველი ვიზუალური მასალა.

 

 

პედაგოგის ხელმოწერა:__________________________________




https://www.facebook.com/100000784745380/videos/1157833458381346/

 

 

 

 

 

 

კრიტერიუმი

გასაუმჯობესებელია

კარგია

ნაშრომის შინაარსობრივი  აგება,აზრობრივი მხარე და მოცულობა..

 

+

ნაშრომის ორგანიზება და ლოგიკურად აგება.

 

+

მსჯელობის დასაბუთება და დარწმუნების სამკუტხედის გამოყენება სტრატეგიებითა და მაგალითებით.

 

+

წარმოჩენილია  საკუთარი პერსონაჟებისადმი,დასაბუთებულია  ციტატების მოხმობით,გამოკვეთილია ადამიანის პასუხისმგებლობა ბუნების მიმართ.

 

+

მკითხველის დასარწმუნებლად გამოყენებულია შესაბამისი ემოციური ფრაზები, სიტყვები.

        -

 

აბზაცები სწორადაა გამოყოფილი

 

+

სასვენი ნიშნები სწორადაა გამოყენებული

-

 

 

 

                                                                                                                                                                უკუკავშირი

ნინი.წინა

 

ნინი,წინა კომპლექსურთან შედარებით

                                                                                                                                                        გაუმჯობესებულია შენი შედეგები,ადეკ

                                                                                                                                                         ვატურად გაქვს გააზრებული დავალებისა და

 

 და იდეის არსი,ჩანს ემპათია პერსონაჟების

                                                                                                                                                      მიმართ,ჩასწვდი მწერლის სათქმელს.

                                                                                                                                                         ყურადღება მიაქციე პუნქტუაციას,ემოციისა

 

და მეტი დამაჯერებლობისთვის გამოიყე

 

ნე ცნობილი გამონათქვამები,ამავე თე

მაზე უკვე ნასწავლი ნაწარმოებები და შენი ცხოვრებისეული

გამოცდილება დაუკავშირე ახალ მასა

ლას,გაავლე პარალელები.

 

შეფასება სოლო ტაქსონომიის მიხედვით

ლუკა,შენი ბოლო კომპლექსური დავალება ბევრად გაუმჯობესებულია წინა დავალებასთან შედარებით.სიღრმისეულად

გაქვს გააზრებული ნაჭარმოების პრობლემის არსი,ცდილობ შენი ფუნქცია ,როგორც ცექილის შეასრულო,თუმცა უკეთესი იქნებოდაერთმანეთტან სისტემურად დაგეკავშირებინა ასოციაცია _წარმოდგენა განსახილველ საკითხთან და დედასთან ერთად

საზოგადოების პასუხისმგებლობის საკითხიც დაგეყენებინა,რადგან ილიას გულისტკივილი სწორედ საზოგადოების გულგრილობიდან გამომდინარეობდა.სასურველია მეტი ყურადღება დაუთმო მართლწერის საკითხებს.

მოსწავლეს თანმიმდევრულას აქვს გამოცემული საკუთარი აზრი,აბზაცები გამოყენებულია აზრის  ლოგიკურად

გადმოსაცემად და ერთმანეთთან დასაკავშირებლად.მსჯელობა გამყარებულია არგუმენტებით.დაცულია სალიტერატურო ენის ნორმები.სინტაქსური კონსტრუქციები სწოეად აქვს აგებული.     

                                   პედაგოგი ქეთევან მუხიგული.    

                                                                           










მიმდინარეობს ატვირთვა: აიტვირთა 76200 / 76200 ბაიტიდან





                                                მერანი

    „მერანი“ უძვირფასესი განძია ახალ ქართულ ლიტერატურაში. იგი რემდე რჩება, როგორც პოეტური ხელოვნების განუმეორებელი ნიმუში. „მერანი“ ნიკოლოზ ბარათაშვილის მებრძოლ მისწრაფებათა და მეამბოხე განწყობილებათა გამომხატველია. ლექსში გამოსახულია ბედისწერის მონობისაგან  პიროვნების განთავისუფლება და გონება გამოღვიძებული ადამიანის შეუპოვარი ბრძოლა ბედისწერასთან.

    თავისი ეპოქის სინამდვილის წინააღმდეგ აჯანყებულ ავტორს მერანი შორეული ოცნების მხრისაკენ მიაქანებს:

„მირბის, მიმადრენს უგზო-უკვლოდ ჩემი მერანი,

უკან მომსჩხავის თვალბედითი შავი ყორანი!

გასწი, მერანო, შენს ჭენებას არ აქვს სამძღვარი,

და ნიავს მიეც ფიქრი ჩემი, შავად მღელვარი“!

    პოეტს განუშორებლად თავს დასტრიალებს „თვალბედითი შავი ყორანი“. მის გაღვიძებულ გონებას არ ასვენებდა ბოროტი სული, რომელმაც მოუკლა ზრახვანი და დატოვა იგი „ჭკუით ურწმუნო, გულით უნდო, სულით მახვრალი“.

    პოეტი უკან არ იხევს არავითარი სიძნელის წინაშე, ოღონდ თავისი დროის უკუღმართობა გადალახოს, ამიტომ მიმართავს იგი მერანს:

„გაკვეთე ქარი, გააპე წყალი , გადაიარე კლდენი და

                                                                                 ღრენი

გასწი, გაკურცხლე და შემიმოკლე მოუთმენელსა

                                                                სავალი დღენი!

ნუ შეეფარვი ჩემო მფრინავო, ნუცა სიცხესა, ნუცა

                                                                                   ავდარსა

ნუ შემიბრალებ დაქანცულობით გავგანწირულსა შენსა

                                                                                      მხედარს.“

     ამით ნიკოლოზი გამოხატავს პროტესტს, სიძულვილს არესბული მდგომარეობისადმი. იგი მზადაა გასწიროს ყველაფერი, ოღონდ აღთქმის ქვეყანაში შევიდეს. თავგამეტებული მხედარი მზადაა დათმოს ყველა და ყველაფერი, ოღონდ მიაღწიოს იმ ადგილს, სადაც თავისუფალი იქნება. მგოსანი გრძნობს დასახული მიზნის სიძნელეს, იცის, რომ ბრძოლა მსხვერპლს მოითხოვს: „დაე, მოვკვდე, მე უპატრონოდ მისგან ოხერი“! იგი ბედის უკუღმართობას არასდროს არ დამორჩილებია, ქედი არ მოუხრია და გადამწყვეტ ბრძოლას უცხადებს ბედის უკუღმართობას: „თუ აქამომდე არ ემონა მას, არც აწ ემონოს შენი მხედარი“!

     ასეთი მსხვერპლშეწირვა არა მარტო საკუთარი სულის ხსნა, არამედ მომვალი თაობების გადარჩენაა- ნიკოლოზ ბარათაშვილს უაღრესად დიდ ბედნიერებას ანიჭებს: „ცუდად ხომ მაინც არა ჩაივლის ეს განწირულის სულისკვეთება

და გზა უვალი, შენგან თელილი, მერანო ჩემო, მაინც დარჩება“.

     პოეტის მიზანია ჭეშმარიტებისკენ მიმავალი გზა უჩვენოს სულიერად მიძინებულ ქართველებს, რათა განსაცდელის შეგრძნობისას იბრძოლონ მარადიული ნეტარების მოსაპოვებლად:

„და ჩემს შემდგომად მოძმესა ჩემსა სიძნელე გზისა გაუადვილდეს

და შეუპოვრად მას ჰუნე თვისი ბედის წინ გამოუქროლდეს“!

     ადამიანმა არ იცის, სად გადის ბედის საზღვარი, ამიტომ პოეტის ბრძოლა თავიდანვე განწირულია მარცხისათვის, მაგრამ ნიკოლოზ ბარათაშვილი მიუწვდომლობისკენ სწრაფვას უფრო დიდ ბედნიერებად მიიჩნევს, ვიდრე რეალობასთან შეგუებას.

     ასეთია ხვედრი დიდი ადამიანისა, რომელიც საკუთარ სიცოცხლეს საკაცობრიო იდეალებისთვის წირავს და ნაადრევი სიკვდილით თავს უკვდავვების გვირგვინს იდგამს.

შემაჯამებელი დავალების ანალიზი

კლასი: 10____________ 

საგანი: ___ქართული ენა და ლიტერატურა_______________________________   

პედაგოგი: __ქეთევან მუხიგული________________________________   

შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: 22.10,19.11,17.12,2.03,25.03,20.04__________________________________   

შემაჯამებელი სამუშაოს  შესრულების ფორმა:  _წერითი_________________________________    

 

შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები

N

შემაჯამებელი დავალების ნომერი

შემაჯამებელი დავალების პირობა

საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლის შეფასებასაც ემსახურება  კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება

1

 

  1.

შუშანიკისა და ვარსქენის

მხატვრული სახეები

 

ტექსტის გააზრებით საკუთარი

აზრის დაფიქსირება.გმირის

საკუთარი ხედვა

 

2

 

 2.

აბოს აღსასრული(ეპიზოდის

შინაარსი)კომენტარით

ტექსტის კომპოზიციური

ელემენტების გააზრება,საკუთარი

ხედვის დაფიქსირება

 

 

3

 

3.

ძალადობას მიზეზი არ  გააჩნია

 

პრობლემის მისეული დანახვა,

დამაჯერებელი  არგუმენტებით

გამყარება

 

4

 

4.

„ზეცისა კაცი და ქვეყანასა ზედა ანგელოზი“_გრიგოლის მხატვრული

სახე

 

მოსწავლის თვალით დანახული

გმირი,მისი არგუმენტების დასაბუთება

 

5

 

 5.

ავთანდილი და ტარიელი

ზნესრული გმირები

მოსწავლის თვალით დანახული

გმირი,მსჯელობა და აზრის

დასაბუთება

 

6

 

6.

უფლისწულის აღზრდა

სულხან_ საბა ორბელიანის იგავების მიხედვით

მოცემულ საკითხთან

დაკავშირებით,პრობლემის

დანახვა და გადაჭრის გზები.

7

 

 

 

8

 

 

 

9

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები

ქულა

N1 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N2 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N3 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N4 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N5 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

1-2 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

5 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც აუციელებლად უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების ანალიზის ფორმას


შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები

ქულა

N6 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N7 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N8 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N9 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N10 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

1-2 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

5 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც აუციელებლად უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების ანალიზის ფორმას

 


შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი

მიღებული შედეგების ანალიზი

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

 

დასკვნა

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

რეკომენდაცია

- რა არის გასაუმჯობესებელი?

- გაუმჯობესების გზები.

 

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

 

შემაჯმებელი დავალების  ანალიზს დანართის სახით თან ერთვის მოსწავლეების მიერ შესრულებული და მასწავლებლის მიერ შეფასებული შემაჯამებელი დავალების რამდენიმე ნიმუში ან შესრულებული შემაჯამებელი დავალების ამსახველი ვიზუალური მასალა.

 

 

პედაგოგის ხელმოწერა:__________________________________

შემაჯამებელი დავალების ანალიზი

კლასი: _____11_____________ 

საგანი: ___ქართული ენა და ლიტერატურა_______________________________   

პედაგოგი: __ქეთევან მუხიგული________________________________   

შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: 22.10, 19.11,17.12.25.02,5.03,25.03__________________________________   

შემაჯამებელი სამუშაოს  შესრულების ფორმა:  ____წერითი______________________________    

 

შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები

N

შემაჯამებელი დავალების ნომერი

შემაჯამებელი დავალების პირობა

საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლის შეფასებასაც ემსახურება  კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება

1

 

   1.

 

ბუნება ქართველ რომანტიკოსთა

შემოქმედებაში.

 

მოცემულ საკითხზე მსჯელობა და

საკუთარი აზრის დაფიქსირება მოცემულ საკითხზე

 

2

 

  2.

ილიას „მგზავრის წერილები“

ტექსტის იდეური ანალიზი

ტექსტის მთავარი

სათქმელი,საკითხთან დაკავშირებით ინფორმაციის

გააზრება

 

 

 

3

 

3.

ესე ძალადობას მიზეზი არ აქვს

მოცემულ საკითხზე მსჯელობა,

არგუმენტების მოყვანა,საკუთარი აზრების დაფიქსირება

 

 

4

 

 4.

ოთარაანთ ქვრივის მხატვრული

სახე

 

ტექსტიდან გმირზე საკუთარი აზრის დაფიქსირება

 

5

5.

ჩატეხილი ხიდი „ოთარაანთ ქვრივის“ მიხედვით.

 

ტექსტის გააზრება,მთავარი

სათქმელის ჩამოყალიბება, მოცემულ საკითხზე

 

 

6

 

6.

მსჯელობა გამზრდელის ქმედებაზე,

აკაკის“გამზრდელის“ მიხედვით

საკუთარი აზრის დაფიქსირება მოცემულ საკითხზე.

7

 

 

 

8

 

 

 

9

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები

ქულა

N1 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N2 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N3 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N4 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N5 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

1-2 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

5 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც აუციელებლად უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების ანალიზის ფორმას


შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები

ქულა

N6 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N7 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N8 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N9 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N10 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

1-2 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

5 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც აუციელებლად უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების ანალიზის ფორმას

 


შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი

მიღებული შედეგების ანალიზი

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

 

დასკვნა

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

რეკომენდაცია

- რა არის გასაუმჯობესებელი?

- გაუმჯობესების გზები.

 

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

 

შემაჯმებელი დავალების  ანალიზს დანართის სახით თან ერთვის მოსწავლეების მიერ შესრულებული და მასწავლებლის მიერ შეფასებული შემაჯამებელი დავალების რამდენიმე ნიმუში ან შესრულებული შემაჯამებელი დავალების ამსახველი ვიზუალური მასალა.

 

 

პედაგოგის ხელმოწერა:__________________________________

შემაჯამებელი დავალების ანალიზი ________ 

საგანი: _ქართული ენა და _ლიტერატურა________________________________   

პედაგოგი: __ქეთევან მუხიგული________________________________   

შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: 22.10,19.11,17,12_25.02.25.03,20.05_________________________________   

შემაჯამებელი სამუშაოს  შესრულების ფორმა ____წერითი______________________________    

 

შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგ ები

N

შემაჯამებელი დავალების ნომერი

შემაჯამებელი დავალების პირობა

საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლის შეფასებასაც ემსახურება  კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება

1

     1.

სამანიშვილის დედინაცვლის საზოგადოება.

 

მოცემულ საკითხზე ფაქტობრივი ინფორმაციის გააზრება

 

2

    2.

ელის მხატვრული სახე

 

შეეძლოს ტექსტიდან გმირზე მსჯელობა

 

3

   3.

ესე_ძალადობას მიზეზი არ გააჩნია

 

შეეძლოს მოცემულ საკითხზე დასაბუთებული მსჯელობა.

 

4

   4.

თეიმურაზისა და ჯაყოს მხატვრული

სახეები.

 

შეეძლოს ტექსტიდან გმირზე მსჯელობა.

 

5

    5.

გიორგი მეფე,როგორც პერსონაჟი და

ისტორიული გმირი

 

ტექსტიდან გმირზე მსჯელობა

 

6

    6.

ალავერდობა როგორც რელიგიური

დღესასწაული

მოცემულ საკითხზე ფაქტობრივი

ინფორმაციის გააზრება.

7

 

 

 

8

 

 

 

9

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები

ქულა

N1 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N2 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N3 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N4 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N5 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

1-2 ქულა

 

მოსწავლემ ჩააბარა

ცარიელი რვეული

 

იგივე

მოსწავლემ ჩააბარა ცარიელი რვეული

 

იგივე რაც 1.

 

 

იგივე რაც 1.

 

3-4 ქულა

 

დაწყებული აქვს

შესავალინაწილი,წერს ზოგადად

იგივე

დაწყებული აქვს მხოლოდ შესავალი

 

იგივე რაც 1.

 

იგივე რაც 1.

5 ქულა

 

დავალება ზოგადია,აქვს გრამატიკული შეცდომები

იგივე

 

დავალება ზოგადია,აქვს

გრამატიკული შეცდომები.

 

იგივე რაც 1.

 

 

იგივე რაც1.

 

6 ქულა

 

განსაზღვეავს ნაწარმოების  ტემას,მოცემულ დავალება აანალიზებს სუსტად

იგივე

დავალება სწორად აქვს გაგებული,ენის სტრუქტურა შეესაბამაება  დასმულ ამოცანას

 

იგივე რაც 1.

 

იგივე რაც 1.

 

 

7 ქულა

ადეკვატურად აქვს გაგებული ტექსტი,მსჯელობით გადმოსცემს მთავარ სათქმელს.

 

 

იგივე

 

ნაშრომი სწორადაა ორგანიზებული,

მსჯელობა ენაცვლება ერთმანეთს.

 

იგივე რაც1.

 

 

იგივე რაც 1.

 

8 ქულა

 

სათქმელი თანმიმდევრულად აქვს გადმოცემული,დაშვებულია აქვს 7_8 პუნქტუაციური შეცდომა.

იგივე

ენის სტრუქტურა შეესაბამება ესეს

სტილს,წარმოდგენილია

მაგალითები,აბზაცები სწორად არ არის გამოყოფილი.

 

იგივე რაც 1.

 

 

 

იგივე რაც 1.

9 ქულა

ნაშრომი ლოგიკურია ,აქვს 5 ზე მეტიპუნქტუაციური და

ორთოგრაფიული შეცდომა.

 

 

 

იგივე

 

ესესსტრუქტურა შეესაბამება დასმულ ამოცანას,აბზაცები სწორადაა დაყოფილი.

 

იგივე რაც 1.

 

 

იგივე რაც1.

 

10 ქულა

მო

აქვს

იგი

 

 

 

 

 

* თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც აუციელებლად უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების ანალიზის ფორმას


შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები

ქულა

N6 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N7 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N8 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N9 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N10 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

1-2 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

5 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც აუციელებლად უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების ანალიზის ფორმას

 


შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი

მიღებული შედეგების ანალიზი______მოსწავლეთა უმეტესობას აქვს წერის უნარი,შეუძლიათნაწარმოების გმირებზე მსჯელობა ,საკუთარი __აზრის წერილობით გამოცემა._______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

 

დასკვნა

-------------წერების  შედეგებით  გამოჩნდა,რომ  მოსწავლეებს უნდა შეეძლოთ  არგუმენტების

უკეთ მოძიება,თემის  წერისას მეტი ყურადღება დაუთმონ თანმიმდევრულ და ლოგიკურ მსჯელობას,

ასევე დაასაბუთონ საკუთარი ---აზრი.

    მკაფიოდ და ზუსტად გამოხატონ საკუთარი აზრები,სწორად ააგონ სიტაქსური კონსტრუქციები.--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

რეკომენდაცია

- რა არის გასაუმჯობესებელი?

- გაუმჯობესების გზები.

 

_____მეტი მუშაობაა საჭირო დაშვებული  _შეცდომების ____გასაანალიზებლად.___აუცილებლად უნდა

იყოსგათვალისწინებული მოსწავლეთა ინდივიდუალური _შესაძლებლობები.დავალება უნდა მოერგოს მოსწავლეს._______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

 

შემაჯმებელი დავალების  ანალიზს დანართის სახით თან ერთვის მოსწავლეების მიერ შესრულებული და მასწავლებლის მიერ შეფასებული შემაჯამებელი დავალების რამდენიმე ნიმუში ან შესრულებული შემაჯამებელი დავალების ამსახველი ვიზუალური მასალა.

 

 

პედაგოგის ხელმოწერა:___ქეთევან მუხიგული

18.06.2021_______________________________

შემაჯამებელი დავალების ანალიზი

კლასი 8________________ 

საგანი: __ქართული ენა და ლიტერატურა________________________________   

პედაგოგი: _ქეტევან მუხიგული_________________________________   

შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: 22.10.19.11.

17.12.25.02.5.03.28.05__________________________________   

შემაჯამებელი სამუშაოს  შესრულების ფორმა:  წერითი__________________________________    

 

შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები

N

შემაჯამებელი დავალების ნომერი

შემაჯამებელი დავალების პირობა

საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლის შეფასებასაც ემსახურება  კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება

1

 

1.

დადიანის ასულის მხატვრული სახე

 

საკუთარი აზრის დაფიქსირება,

მსჯელობა და ანალიზი

 

2

 

2.

„მარიტას“ ტექსტის ანალიზი

 

საკუთარი აზრის დაფიქსირება,

მსჯელობა და ანალიზი.

 

3

 

3.

ძალადობა მიზეზი არ გააჩნია

 

საკითხზე მსჯელობა, საკუთარი აზრის დაფიქსირება,

არგუმენტებით ტექსტის

გამყარება

 

4

 

4.

შაჰის პოლიტიკა საქართველოში

„ბაში_აჩუკის „მიხედვით

 

ტექსტის ცოდნა,მსჯელობა და

ანალიზი

 

5

 

5.

ვიტგენშტეინის  მხატვრული სახე

რეზო ინანიშვილის მოთხრობის

მიხედვით

ტექსტიდან გმირის შეფასება,

მსჯელობა, ანალიზი

 

 

6

 

6.

ირაკლი აბაშიძე“ხმა კატამონთან“

ლექსის იდეურ_მხატვრული

ანალიზი.

მოცემულ საკითხზე მსჯელობა, ტექსტის მთავარი სათქმელი,

მხატვრული ხერხების ანალიზი

7

 

 

 

8

 

 

 

9

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები

ქულა

N1 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N2 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N3 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N4 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N5 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

1-2 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

5 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც აუციელებლად უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების ანალიზის ფორმას


შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები

ქულა

N6 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N7 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N8 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N9 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

N10 დავალების შეფასების კრიტერიუმები

1-2 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

5 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 ქულა

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც აუციელებლად უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების ანალიზის ფორმას

 


შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი

მიღებული შედეგების ანალიზი

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

 

დასკვნა

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

რეკომენდაცია

- რა არის გასაუმჯობესებელი?

- გაუმჯობესების გზები.

 

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

 

შემაჯმებელი დავალების  ანალიზს დანართის სახით თან ერთვის მოსწავლეების მიერ შესრულებული და მასწავლებლის მიერ შეფასებული შემაჯამებელი დავალების რამდენიმე ნიმუში ან შესრულებული შემაჯამებელი დავალების ამსახველი ვიზუალური მასალა.

 

 

პედაგოგის ხელმოწერა:__________________________________

შემაჯამებელი დავალების ანალიზი
2019/2020 სასწავლო წელი










შემაჯამებელი დავალების ანალიზი
2018/2019 სასწავლო წელი






















































No comments:

Post a Comment